avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 448 soluții astăzi
Forum Activitate SimbaTrade

Activitate SimbaTrade

Buna ziua!
Daca de pe firma mea am emis facturi catre o alta firma pentru "servicii de inchiriere", iar firma client este acum in imposibilitate de plata, cum as putea anula datoria, respectiv facturie emise, mai ales ca imi doresc sa se stinga pasnic orice relatie cu firma respectiva. mentionez ca facturile sunt din 2021.
Cu service-ul nu avem nici un fel de relatie contractuala, in afara de faptul ca a fost ales in dosarul de dauna initial. ales de noi si acceptat de asigurator.
Buna ziua, Dl. Voinea!

Multumesc pentru raspuns! pot apela la dvs ca avocat specializat? Multumesc
In cazul in care este deschis un dosar de dauna pentru repararea unei masini, iar masina este dusa la un service autorizat, dar dupa 1,5 ani (pt ca service-ul nu reparara masina), se decide de catre asigurator a schimba forma la reparatie in "REGIE PROPRIE", cine este obligat sa anunte service-ul ca acceptul de reparatie emis initial de asigurator nu mai este valabil ca s-a trecut la reparatie in regie proprie, si deci acum proprietarul masinii poate repara oriunde masina?
Suntem in situatia in care, service-ul a intervenit asupra masinii in conditiile ise decisese forma de "regie proprie" .

Mentionez ca service-ul a intervenit imediat dupa ce l-am somat sa elibereze masina, fara a-i comunica de ce, doar sa ne-o redea in posesie.

Multumesc
Simona
Nu raspunde la telwfon, nu raspunde la sediu... refuza orice comunicare!
Nu inteleg ce i-as putea datora, in conditiile in care relatia lui a fost pana acum cu asiguratorul? De la acesta primise accept de plata!

Voinea Liviu a scris:

Ati incercat amiabil?Asta insemnand sa ii platiti ce ii datorati?
In ce localitate se afla service ul?


Imi puteti, va rog spune cum se poate scoate legal o masina din service?
Acesta este ajunsa acolo in urma unui dosar de dauna si pentru ca reparatorul nu a finalizat reparatia nici dupa 1 an jumatate, dosarul de dauna s-a finalizat acum, impreuna cu asiguratorul, prin reparatie in regie proprie si deci cu predarea masinii din sarcina asiguratorului in sarcina beneficiarului,
Acum service-ul REFUZA ELIBERAREA MASINII.... (!?!) Cum putem scoate masina, daca acesta nu raspunde solicitarilor noastre repetate? Multumesc
Dna Molnar, multumesc!
Autovehiculul este cel asigurat, corect, dar eu, in calitate de platitor al politei, ce fel de asigurare am, daca o masina sta in service timp de 2 ani, iar in final risc sa raman cu masina lovita si dosarul prescris? Nu inteleg rostul politei CASCO in situatia in care in procesul de repartie dealer-ul disparare efectiv si reparatia nu mai evolueaza...
Asiguratul nu are obligatia de a gasi o cale sa ma despagubeaca pe mine si NU doar sa dea un accept de plata catre dealer? Ei se disculpa ca au dat un accept de plata si nu e vina lor ca masina nu a fot reparata in decursul celor 2 ani.
Dl. Voinea, imi puteti, va rog spune ce anume ar fi fost potrivit sa facem... macar sa raman cu o lectie din acesta experienta?
Timp de 1 an noi am facut presiuni constante la Asigurator, Leasing, Dealer, si chiar la fabricantul din Italia, Presiuni la care ni s-a raspuns la un moment dat, ca daca dosarul se prescrie (dupa 2 ani), CASCO nu are ce face, pentru ca ei au dat acceptul de plata, dar dealer-ul NU a depus la dosar nici o factura din care sa reiasa ca a comandat pisele si deci nu are asiguratorul ce face in plus.

Acum ne-au propus totusi varianta de preluare a masinii din service, cu repararea in regim propriu.
Cred ca acum intrebarea mea este , daca este cel mai bun lucru pe care il putem face, sa acceptam banii sau sa ii dam in judecata - timp in care ratele curg si masina nu se repara?
Buna ziua si.. multumesc anticipat!

Ma puteti ajuta cu un sfat pentru urmatoare speta:
O polita CASCO prin leasing - o masina in service de 1,5 ani.
Masina a fost achizitionata si declat in polita CASCO pt activitatea de inchiriere.
Acum, am primit de la CASCO propunerea de a primi banii pt a o repara in regim propriu.
Intrebarea mea: suma pe care asiguratorul o propune, acopera doar reparatia masinii. Ar trebui cumva sa acopere si daunele datorate neinchirierii masinii timp de 1,5 ani?

Mentionez ca in acest dosar sunt implicati: dealer-ul auto (care NU comanda piesele), firma de reparatie (care nu are cu ce repara masina), leasingul, asiguratorul si noi.
Suntem indreptatiti sa solicitam asiguratorului si daune pentru perioada in care nu am putut valorifica bunul?

Multumesc!
Simona
Asa este, sunt inregistrata cu punct de lucru, dar nu inteleg de ce sediul care nu are activitate declata ma cheama cu TOATE punctele de lucru la control doar de acte. Aceste controale n-ar trebui facute la fata locului, ca doar e vorba de SSM. Mentionez ca pentru fiecare punct de lucru deja am avut control de la judetul respectiv.

Daca aveam 60 puncte de lucru in tara, aduceam acte de la 60 de locuri? totusi, mi se pare ceva in neregula :(

Multumesc... poate totusi exista si o lege pentru clarificarea acestei situatii.