avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1021 soluții astăzi
Forum Activitate Dya85

Activitate Dya85

in urma deciziei de inlocuire a telefonului meu ,in loc de un telefon liber in retea am primit unul codat orange dupa ce am anuntat ca nu mai vreau sa fiu client orange....nu stiu cum se numeste acest lucru in termeni legali ...In monentul in care am facut referire la acest aspect mi s-a dat raspunsul de la angajata Orange Shop Bistrita :"dupa ce orange ti-a schimbat telefonul vrei si sa ti-l decodeze gratuit?!"...DA! Exact pt ca eu am trimis in service un telefon ce se afla pe garantie si nu era blocat in retea,mi se invoca motive de toata jena ca nu sunt propietara de drept de pe factura ...dar cat timp detin factura si garantia l-am cumparat nu l-am furat!!!! Are rost sa vorbim de termenul de 15 zile de remediere 1.02.2017-20.03.2017..
Va multumesc,sunt deja din 2.02 fara telefon mi s-a aprobat negatia in 24.o2 iar maine e 6.03 pot cere contravaloarea produsului fiind nemultumita ca nu mi-au inlocuit telefonul in termenul de 15 zile?
Nu stiu din ce motiv cand am intrebat de garantie mi s-a spus ca va fi diar perioada activa pt telefonul vechi...lipsa de seriozitate si se pare ca trebuie sa-mi gasesc singura drepturile,la inceput am cerut inlocuirea produsului,deja sunt din 2.02 fara telefon,maine e 6.03...as vrea sa cer contravaloarea produsului am acest drept in cazul in care ar avea si telefon identic pe stoc,va multumesc
Telefonul pe factura are o valoare destula de mica deoarece a fost cumparat promotionsl pers de la care lam cumparat angajat la firma de telefonie avea foarte multe puncte,pot cere contravaloarea la momentul achizitionarii as refuza inlocuirea produsului cu unul identic sunt fara telefon din data de 2.02 pot cere daune ?
Am reusit sa obtin negare din service pt telefonul meu mobil care avea garantie pana in data de 21.07.2017 ,intrebarea e telefonul va fi inlocuit cu un pridus identiv sau va fi evaluat la valoarea de pe factura., garantia va fi pe inca doi ani sau doar pana in luna 07,e vb despre un telefon samsung
Buna seara am o problema asemanatoare ,doar la orange,tel meu samsung s6 edge a fost trimis in 30.01 .2017 in service pt ca nu mai pornea,in 1.02 lam ridicat cu placa inlocuita,insa mergea foarte greu pe display aparea in permanenta o tastatura iar in timpul service-lui capacul din spate probabil s-a spart fara sa-mi fie adus la cunostiinta,in data de 19.02 am refuzat sa imi ridic de la orange shop telefonul adus la conformitate din cauza ca nu cunosc motivul real pt care mi-a fost inlocuit capacul care nu avea defecte am cerut inlocuirea cu alt telefon acelasi model si am fost refuzata deoarece tehnicieni orange considera ca dispozitivul meu poate fi reparat,
Buna seara am o problema asemanatoare ,doar la orange,tel meu samsung s6 edge a fost trimis in 30.01 .2017 in service pt ca nu mai pornea,in 1.02 lam ridicat cu placa inlocuita,insa mergea foarte greu pe display aparea in permanenta o tastatura iar in timpul service-lui capacul din spate probabil s-a spart fara sa-mi fie adus la cunostiinta,in data de 19.02 am refuzat sa imi ridic de la orange shop telefonul adus la conformitate din cauza ca nu cunosc motivul real pt care mi-a fost inlocuit capacul care nu avea defecte am cerut inlocuirea cu alt telefon acelasi model si am fost refuzata deoarece tehnicieni orange considera ca dispozitivul meu poate fi reparat,
In data de 30.01.2017 am mers la magazin orange shop cu un telefon mobil Samsung S6 edge din cauza ca nu mai pornea si nu se mai incarca,in data de 01.02.2017 la sediul aceluiasi magazin am ridicat telefonul ajuns din Service avand placa inlocuita,lucru specificat pe garantie,la deschiderea telefonului pe display se observa in permanenta tastatura,capacul nu mai era cel original si functions in reluare si sacadat,in aceeasi zi am retrimis telefonul in service cu defectiunile sus mentionate,in data de 17.02 am fost contactata de un tehnician orange,care mi-a spus ca telefonul este adus la conformitate si intradevar spatele a fost inlocuit deoarece probabil s-a spart cand a fost inlocuita placa , mi se pare inadmisibil in service sa fie inlocuita o piesa care nu are defectiuni sa nu fie notat in garantie astfel de amanut si sa fie data o astfel de explicatie,in data de 19.02 am fost chemata sa ridic de la orange shop telefonul adus la confirmitate si am refuzat deoarece nu cunosc un motiv real pt care mi-a fost schimbat capacul de pe spate si am cerut inlocuirea telefonului cu altul nou intr-o sesizare scrisa,in data de 20.02 ca raspuns la sesizarea mea am.primit ca telefonul nu poate fi inlocuit decat daca un tehnician sustine ca nu poate fi reparat iar la intrebarea de ce mi-a fost inlocuit capacul domnisiara resprctiva mi-a raspuns e omeneste se mai intampla,ce as putea face in acest caz?