Am reusit sa obtin negare din service pt telefonul meu mobil care avea garantie pana in data de 21.07.2017 ,intrebarea e telefonul va fi inlocuit cu un pridus identiv sau va fi evaluat la valoarea de pe factura., garantia va fi pe inca doi ani sau doar pana in luna 07,e vb despre un telefon samsung
Daca nu au un telefon identic si nu vreti sa va dea altul (cu sau fara diferenta de pret) va vor restitui pretul de pe factura.
Asa cum vi s-a spus deja in mesajul de mai sus, daca primiti un nou telefon va incepe si o noua perioada de garantie (2 ani de la data la care intrati in posesia lui).
Va multumesc,sunt deja din 2.02 fara telefon mi s-a aprobat negatia in 24.o2 iar maine e 6.03 pot cere contravaloarea produsului fiind nemultumita ca nu mi-au inlocuit telefonul in termenul de 15 zile?
Nu stiu din ce motiv cand am intrebat de garantie mi s-a spus ca va fi diar perioada activa pt telefonul vechi...lipsa de seriozitate si se pare ca trebuie sa-mi gasesc singura drepturile,la inceput am cerut inlocuirea produsului,deja sunt din 2.02 fara telefon,maine e 6.03...as vrea sa cer contravaloarea produsului am acest drept in cazul in care ar avea si telefon identic pe stoc,va multumesc
Telefonul pe factura are o valoare destula de mica deoarece a fost cumparat promotionsl pers de la care lam cumparat angajat la firma de telefonie avea foarte multe puncte,pot cere contravaloarea la momentul achizitionarii as refuza inlocuirea produsului cu unul identic sunt fara telefon din data de 2.02 pot cere daune ?
in urma deciziei de inlocuire a telefonului meu ,in loc de un telefon liber in retea am primit unul codat orange dupa ce am anuntat ca nu mai vreau sa fiu client orange....nu stiu cum se numeste acest lucru in termeni legali ...In monentul in care am facut referire la acest aspect mi s-a dat raspunsul de la angajata Orange Shop Bistrita :"dupa ce orange ti-a schimbat telefonul vrei si sa ti-l decodeze gratuit?!"...DA! Exact pt ca eu am trimis in service un telefon ce se afla pe garantie si nu era blocat in retea,mi se invoca motive de toata jena ca nu sunt propietara de drept de pe factura ...dar cat timp detin factura si garantia l-am cumparat nu l-am furat!!!! Are rost sa vorbim de termenul de 15 zile de remediere 1.02.2017-20.03.2017..
Orange mobil
MioaraOlteanu
Buna ziua ! Am solicitat la firma Digi portarea unui nr. de telefon de la Orange . Portarea a fost acceptata de ambele companii de telefonie , in conditiile ... (vezi toată discuția)