avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 217 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Orange Mobil
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Orange Mobil

Buna ziua ! Am solicitat la firma Digi portarea unui nr. de telefon de la Orange . Portarea a fost acceptata de ambele companii de telefonie , in conditiile impuse de lege , iar incepand de astazi 27.01.2016 am fost transferata la firma de telefonie Digi .
Aseara am introdus in telefon cartela de la Digi si am constatat ca telefonul nu primeste cartela . Este codat . Am incercat din nou , dupa masa sa decodez telefonul dar nu s-a putut decat, tot la Orange, desigur contra cost (52 lei). Mentionez ca la Orange mai am un nr. de telef. cu contractul aflat in derulare, acesta expirand in iunie 2016 (am verificat si acest telefon si surpriza , este codat si achitat de mine integral catre Orange ).
Intrebare : este legal cum au procedat cei de la firma Orange , de unde am achizitionat telefonul ? De ce sa se faca decodarea contra cost din moment ce eu l-am achitat integral , in perioada derularii contractului care s-a incheiat . Eu mi-am achitat fata de ei tot ceea ce implica nr. respectiv . :(
Ultima modificare: Joi, 28 Ianuarie 2016
MioaraOlteanu, utilizator
Cel mai recent răspuns: MioaraOlteanu , utilizator 11:04, 28 Ianuarie 2016
Nu are importanta daca v-ati achitat sau nu obligatiile fata de ei, Orange taxeaza separat decodarea unui telefon.
Multumesc pt.raspuns , dar eu consider ca nu este corect. Ei mi-au vandut un telefon codat , pe cand daca il achizitonam de la un alt magazin decat Orange Shop , telefonu nu era codat . Din puncutul meu de vedere mi-au vandut un produs neconform.
De ce sa ma conditionezi tu ca firma, in ce retea sa vorbesc ?
Ultima modificare: Joi, 28 Ianuarie 2016
MioaraOlteanu, utilizator
Probabil pentru ca daca l-ati fi luat din alta parte, necodat, ar fi costat mai mult si dvs ati decis sa il achizitionati asa. Dar aveti dreptate, nici eu nu sunt de acord cu taxa aceea pentru decodare.
Multumesc ! Este adevarat ca pretul telefoanelor a fost putin mai mic , dar si ei au pus anumite conditii , ca de exemplu : marirea periodei contractuale cu un an sau doi ani si netrecerea abonamentului de la un plan tarifar mai mare la unul mai mic. Aceste sunt beneficiile unui client cu 14 ani de vechime in retea , cu 3 abonamente la ei si care nu a creat nici un fel de probleme pe parcursul anilor cat le-am fost client . De aceea am si decis sa schimb compania de telefonie mobila . Consider ca mi-au fost incalcate anumite drepturi ca si consumator .X-(
Ultima modificare: Joi, 28 Ianuarie 2016
MioaraOlteanu, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Portare nr.telefon . MioaraOlteanu MioaraOlteanu Buna ziua ! Am solicitat la o firma de telefonie (X) portarea unui nr. de telefon de la firma Y . Portarea a fost acceptata de ambele , in conditiile impuse de ... (vezi toată discuția)
1 numar de telefon..2 utilizatori! puiutza puiutza Buna seara! In luna septembrie am portat nr meu de telefon ( pe care il am de 6 ani) in alta retea. Am specificat fostului furnizor ca voi PORTA numarul, nu ... (vezi toată discuția)
Telefon mobil adus de acasa si folosit in firma dar cu cartela de la angajator Suzy2709 Suzy2709 Revin pe forum cu o noua dilema. In urma cu un an si putin cand m-am angajat la firma verisoarei mele deoarece mi-a cerut ajutorul, mi-a fost inmanat o cartela ... (vezi toată discuția)