avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 315 soluții astăzi
Forum Activitate Ioana22.2017

Activitate Ioana22.2017

Bună seara. Vă rog să aveți amabilitatea de a-mi răspunde la următoarea întrebare :
Dacă sunt registrator medical încadrat pe hârtie în departamentul Statistică însă locul de munca propriu-zis este în Laborator de imagistica-Radiologie, programul meu nu ar trebui să fie de 6 ore pe zi, la fel ca și colegii mei ( asistenți, medici)? Conform legislației în vigoare personalul, inclusiv cel auxiliar sanitar,beneficiează de un program redus în activitatea de radiologie.
Teoretic...
Mulțumesc! Sunt foarte importante răspunsurile dvs pentru mine pentru că duc o luptă cu angajatorul și vreau să stiu dacă am sau nu am dreptate.
Răspuns la discuția Cum anulam un concurs?
Multumesc pentru raspunsul dvs.
Încă nu am întreprins nimic. Pentru că nu știm cum să bordăm problema și cui să ne adresăm. Oare se poate face o sesizare la ITM?
Ce îmi spuneți dvs nu prea înțeleg. Pe cine să acționăm în instanță? Eu vorbesc din punctul de vedere al angajatorului, lucrez acolo și am constatat această problemă. Nu este un caz singular, sunt mai multe persoane în aceasta situație. Cu note pana în 7 și angajate pe post...

Cornel Vasile a scris:

Cred ca trebuia urmata procedura prevazuta de Legea 554/2004, adica : procedura prealabila si apoi in functie de rezultatul primit, actiunea in instanta.

Bună ziua. Vă rog să mă ajutați cu următoarea speță : Concurs ocupare post vacant în sistemul sanitar, la corectarea lucrarii s-a ținut cont de HG286-sectorul bugetar și nu de HG497-sistemul sanitar. Angajatul a avut punctajul 65,5. A fost admis si incadrat pe post, pentru ca s-a mers pe nota minima 5 si nu 7 cum ar fi fost normal (s-a mers pe HG greșită ). Angajatul este încadrat deja de 4 luni pe post. Ce se poate face în acest caz? Care ar fi procedura de anulare a concursului? Multumesc anticipat, Ioana