avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 503 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Decizie delegare pe perioada determinata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Decizie delegare pe perioada determinata

Bună ziua. Problema mea este urmatoarea: lucrez într-un spital de stat și sunt registrator medical cu ýatribuțiuni de secretariat, în statul de funcții neexistând acest post
(secretara). Mi-a fost adus la cunoștință, deocamdată verbal, ca "este nevoie de ajutor" si ca voi fi delegata temporar la magazia spitalului (acolo existând deja cineva). Delegarea urmează sa se facă "temporar", în locul meu înțelegând ca "va fi adus" cineva. Doresc sa contest aceasta decizie când îmi va fi comunicata. Ce articol din lege pot invoca și ce șanse am sa rămân în locul unde lucrez de 10 ani. Multumesc anticipat! Ioana
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 10:31, 2 Aprilie 2017
Nu prea aveti ce articol sa invocati in apararea dvs.

Art. 40 C.mun.
(1) Angajatorul are, in principal, urmatoarele drepturi:
.....
b) sa stabileasca atributiile corespunzatoare fiecarui salariat, in conditiile legii;
c) sa dea dispozitii cu caracter obligatoriu pentru salariat, sub rezerva legalitatii lor;
.....

Mulțumesc frumos pentru răspuns.
Prevederile legale oare nu spun ca ma poate "delega" dacă îmi păstrez aceleași atribuțiuni sau dacă este specificat în fisa postului ceea ce urmează sa fac? Ceea ce nu exista...
Delegarea de atributii este o clauză prin care angajatorul deleagă unui salariat o pate din atributiile altui salariat.
Dacă se merge pe același post sau unul similar,nu așa ar trebui sa fie?
Încerc sa găsesc ceva până mâine când îmi va pune decizia în față... :(