avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 598 soluții astăzi
Forum Activitate MaryIonutz

Activitate MaryIonutz

Nu am fost căsătoriți am făcut proces pt copil de aceea am făcut acea conventie pt ca eu aveam domiciliul copilului și pt ca am plecat am ales sa îl las lui pt ca e f atașat de tata! Eu pensie ii plătesc dar la venitul din România ..ca el susținea ca nu vrea dar în conventie e trecut ca tre sa plătesc ca mai apoi sa se ridice cu pretenții ca vrea pensie la venitul din uk..repet eu nu lucrez ca să i pot plăti atâta pensie. De aia și întreb dacă ma poate obliga atâta timp cât nu lucrez

dorumihalache a scris:

Ca să poată fi pusă în discuție pensia alimentară, ar trebui să existe un divorț. Pe de altă parte, aveți obligația legală de a contribui la îngrijirea copilului. Totuși, pentru a vă impune să vă îndepliniți această obligație, ar trebui să se adreseze instanței. Complicat.

PFA Secretar notariat

Buna seara! Am făcut conventie prin care i am dat tatălui domiciliul copilului eu fiind nevoita sa plec din tara ..din păcate aici nu m am putut angaja ca încă nu am acte și deși am stabilit ca voi plăti pensie copilului la venitul min din România tatăl.ma ameninta ca se duce și declara ca sunt plecata în anglia și vrea pensie la venitul de aici! Este vreo șansă ca să ma poată obliga la plata pensiei pe minimul pe economie de aici în condițiile în care nu lucrez? Mulțumesc
Bună ziua!! Sunt nevoita sa plec din tara! Domiciliu copilului e la mine și tatăl vrea sa i dau domiciliul copilului dacă plec! Am zis ca facem un proces verbal de schimbare de Domiciliu! Momentan nu știu cât timp stau plecata..întrebarea mea e ca dacă la întoarcere vreau domiciliul inapoi și nu va vrea sa mi l dea și fac proces am șanse sa mi câștig domiciliul înapoi eventual poate o sa vreau sa l iau în afara cu mine?? Mulțumesc
Și dacă o s vreau sa l iau cu mine în afara îmi va da instanta șansă asta???

gi-jane2 a scris: