avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1717 soluții astăzi
Forum Activitate dan3s2020

Activitate dan3s2020

Voiam sa mutam si sediul firmei aici, asta este problema noastra in mod direct legat de adresa
Ma scuzati, s-a trecut sectiunea automat si am uitat sa verific,nu o mai pot modifica. Contabilul a fost indisponibil cateva zile si imi trebuia sa aflu urgent, oricum o a doua parere nu strica.
Contract inchiriere fara adresa?

Buna ziua!
Ne-am mutat intr-un imobil de curand, proprietarul ne-a spus ca nu are nomenclatura stradala , prima data am facut contract pe o adresa , adresa care parea din zona in care se afla imobilul ,dar am descoperit ca numarul respectiv apartine altui imobil din apropiere, a venit cu alt contract si alta adresa care la prima cautare pe google este in apropiere si are sediu o firma acolo.

Ce este de facut? Prin ce acte putem lamurii situatia?
Mentionez ca am platit deja avansul si chiria pe luna in curs
Multumesc,dar bineinteles ca vorbim de cazul in care exista profit
Am cateva materiale ,accesorii si altele ( inele de breloc, banda dubla adeziva , spray-uri etc) cumparate pe persoana fizica dar am realizat ca mi-ar trebuii pe firma pentru realizarea unor produse.

Cum as putea sa le donez firmei ca sa le pot folosii?
Multumesc, si daca angajatorul si salariatul sunt tot eu ( pe minimul de economie ) ?
Ca nu inteleg motivul pentru care contabilul meu spune ca nu exista acesti bani 30lei/zi

Manuela Rășină a scris:

Bună ziua,

Există, dar nu e vorba de bani dați ”în mână” angajaților, ci de plata de către angajator a unei mese zilnice pentru salariați.

Aveți detalii aici:
Practic, vorbim de un nou beneficiu fiscal care permite angajatorului să ofere masa angajaților săi și să aplice un regim fiscal mai bun. Asta permite angajatorului să contracteze un serviciu de furnizare a hranei, pe bază de comandă zilnică, de pildă, pentru toți angajații ce lucrează într-un spațiu de lucru.

www.avocatnet.ro/articol_634...

Se impoziteaza ?

Dacă suma zilnică alocată pentru un angajat nu depășește 30 de lei nu se plătește nicio taxă, nici măcar impozitul de 10%, ca în cazul tichetelor de masă.

Si daca administratorul si salariatul sunt tot eu?
Cheltuieli facute pe persoana fizica se pot trece pe firma pentru decontare daca respectivul este administrator?
Trebuie sa autorizez codurile CAEN la noul punct de lucru ?
Vreau sa inchiriez un apartament pentru a il trece ca punct de lucru ,trebuie sa si trec ce coduri caen desfasor acolo?
La Reg. Com. am completat o fisa cu autorizarea codurilor caen la sediu sau la terti. Dar nu imi amintesc daca scria autorizarea codurilor caen la sediu/punct de lucru sau doar la sediu.
Noi in prezent avand sediu cu activitate
Bani pentru mancare/hrana zilnica angajatilor ? Exista asa ceva? In ce limita? Se impoziteaza ?