Ce e de făcut în situația în care am depus la asociație mai multe reclamații și cu dovezi că femeia de serviciu nu-și îndeplinește atribuțiile și programul? Până în prezent doamna administrator a zis că o săi transmită să-și facă treabă cum trebuie dar după 1 an cam tot la fel e nimik nu sa schimbat!!!
Fiind asociație de chiriași ar trebui sa facă cerere cu preferințele care le are către primărie,iar la locul de munca angajatorul oferă xerox,imprimanta și cele necesare așa e ceva normal ....
As dori sa stiu și eu conform căreia legi doamna administrator ne-a zis că trebuie să-i cumpăram imprimanta,nu știu ce program,și chiar și xerox dacă dorim hârtii de la administratienoi fiind chiriași ai primăriei!!!
Am făcut o cerere la doamna administrator pentru situația cheltuielilor defalcate la întreținere și drept răspuns după 30 zile doamna administrator nu poate sămi de-a cele cerute pe motiv că nu vrea și nu are ea xerox să-mi facă copii!! Ce e de făcut în situația de față!!