avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1143 soluții astăzi
Forum Activitate unutilizator1234

Activitate unutilizator1234

Buna ziua, care sunt riscurile daca lucrez ca freelancer si nu mi-am facut PFA/SRL? Eu am platit impozitul si contributiile sociale ca persoana pur si simplu dar am inteles ca e onligatoriu PFA/SRL.
Buna ziua, as vrea sa intreb care este termenul limita pana la care se pot plati impozitul si contributiile sociale. Nu reusesc sa gasesc decat despre impozitul pe masina, teren etc. Multumesc!
Da, asa este, insa ce am auzit eu ca nu se poate plati impozitele ca independent contractor daca nu ai personalitate juridica si nu am reusit sa gasesc ceva care sa ma lanureasca.
Salut, ai reusit sa afli ceva informatii? Din ce stiu eu pana acum, trebuie completata declaratia unica, la sectia Venituri din activitati independente strainatate. Mai ai alte informatii? Si eu sunt intr-o situatie asemanatoare
Imi trebuie PFA pentru a plati impozitele ca independent contractor?
Va multumesc pentru raspuns. Daca nu sunt sigur ca voi ramane cu acelasi job pana la sfarsitul anului, mai completez acolo, la partea de estimare a veniturilor?
O persoana mi-a mai spus ca persoanele fizice nu mai pot plati impozitele pe veniturile independente in cazul contractorilor independenti, ci doar daca au personalitate juridica, este adevarat asa ceva?
Buna ziua. Am reusit sa imi fac cont pe Spatiu Privat Virtual pe site-ul ANAF, iar acum vreau sa completez Declaratia Unica in format electronic si sa o trimit. Ei bine, deja am intampinat cateva probleme si vreau sa va intreb, poate ma puteti ajuta cu un sfat, pentru ca am cautat pe net si nu prea am gasit mare lucru care sa ma lamureasca.