avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 830 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters43946

Activitate ContSters43946

de consilier relatii cu publicul..
Lucrez de 7 ani ca bugetar, pe un post ce necesita studii medii, in aceasta perioada mi-am terminat facultatea in domeniu de specialitate si un master.
Toate posturile pe studii superioare care se scot la concurs in cadrul institutiei , din rea vointa sau alte interese, se scot pe gr. II, posturi ce necesita minim sase luni vechime in domeniul studiilor absolvite .
Ce lege i-mi permite sa particip si eu la concurs fiind din intern, si neavand cum sa-mi fac aceasta vechime in specialitate ?
Lucrez ca referent publicitate imobiliara de 5 ani la ANCPI (bugetar). In acest an am absolvit Facultatea de Drept , si mi-am depus cerere de transformare a postului din referent in asistent registrator principal tr.II cu modificarile corespunzatoare a atributiilor din fisa postului conf. Legii cadru 284/2010 art 4, alin (2) , pct. L, Capitolul II, anexa I.
In urma solicitarilor am primit un raspuns evaziv ,in care se mentioneaza ca activitate de referent nu presupune atributii de natura juridica care sa permita transformarea postului, in consecinta pot fi incadrata conform studiilor absolvite in urma sustinerii unui concurs in conditiile legii ,pe un post vacant. Acest post vacant exista in Statul de personal ,dar a fost ocupat prin detasare de o persoana angajata la privat ( Birou Notarial ) cu o luna inainte de a absolvi eu facultatea . Aceasta detasare este pe o perioada de un an , cu posibilitatii de prelungire.
In urma celor mentionate mai sus , va rog sa ma lamuriti daca este legal ceea ce se intampla ?... si care sunt pasi pe care trebuie sa-i fac ?
Răspuns la discuția SUSPENDARE CONTRACT DE MUNCA