La prima facultate anul 1 l-am facut tot la buget,dupa care anul acesta(anul 2) mi-am retras diploma de bac pentru a intra la cea de a doua la buget,iar aici sunt la buget.Si intrebarea este anul viitor la aceasta facultate,respectiv anul 3 voi putea fi daca ma incadrez din nou la buget,retragandu-mi dosarul de la cea de a doua si din cate stiu statul finanteaza 3 ani minus 2 beneficiati,deci as mai ramane cu unul si acela sa fie cel din anul 3.
La aceasta facultate la care sunt la buget nu o sa ma duc,si vreau sa renunt la final,fiindca tot este irosit anul,dar in asa fel pot beneficia de camin pana la final.Iar cand imi voi retrage dosarul la final va trebui sa platesc ceva?cu toate ca sunt la buget si anul a fost asigurat de stat,iar eu daca renunt,l-am irosit.
Sunt student si din cate stiu sunt inca asigurat la CASS.Nelamurirea mea este urmatoare:cu toate ca sunt inca asigurat CASS si CAS prin prisma faptului ca sunt student,eu realizez venituri din jocuri de noroc,iar nelamurirea ar fi dac pe langa plata impozitului aferent sunt nevoit sa platesc si pentru CASS in conditille enumerate anterior?Multumesc anticipat.
Ti se poate pune poprire pe salariu.
Iar faptul ca ei au niste dobanzi si penalitati imense oarecum nu e normal,dar asta trebuiabsa stii,adica sa citesti in contract inainte de a semna,iar acum semnand le-ai dat acceptul acestor "camatari legali" sa te ingroape.Imi pare rau!