Nu ma intelegeti ce vreau sa spun.
Am negociat un pret, x eur/h.
Clientul a dorit (nu am cerut eu) sa treca in contract o clauza care spune ca alte costuri suplimentare necesare desfasurarii activitatii se pot factura separat (cu dovada de achizitie), asta este exprimarea din contract.
Eu intrebam cum pot face sa facturez asa ceva ca sa fie si legal pentru pfa-ul meu norma de venit neplatitor tva, nu cum pot pacali clientul sa ii maresc suma de plata. Sper ca e putin mai clar acum.
De exemplu, pot cumpara laptopul pe PFA si mai apoi sa il facturez la client si sa trec pe factura clientului exact asa: achizitie laptop x? Este legal avand in vedere ca eu am caen 6202 care ar presupune sa facturez doar servicii de consultanta in IT?
Iulian Manea a scris:
Dacă ați negociat cu partenerul un preț, este o dovada de neseriozitate ca să adăugați ulterior niște bani care presupune nu știu ce cheltuieli făcute în plus.