Bună ziua! În luna februarie am deschis la onrc un punct de lucru pentru un SRL, având contract de închiriere care începea de la 1 mai 2020.
În cele din urmă, magazinul care trebuia să fie acolo nu a mai fost deschis, contractul de închiriere a fost anulat. Spațiul a fost închiriat altei societăți .
Peste 2 ani vrem să deschidem într-un final magazinul. Spun asta pentru că aș dori să știu dacă trebuie neapărat închis acum punctul de lucru la ONRC sau îl putem lăsa așa până atunci, și dacă trebuie declarat la Anaf având în vedere că nu desfășurăm activitate propriu zisă acolo.
Mulțumesc pentru răspunsuri !
Bună ziua!
În februarie anul acesta am încheiat un contract de închiriere ce trebuia să înceapă la 1 mai, cu o perioadă de 2 ani. Am făcut toate demersurile la ONRC pentru deschiderea punctului de lucru, tot atunci am adăugat încă un asociat( eu fiind asociat unic până atunci) și am autorizat coduri CAEN astfel că actul constitutiv a fost redactat în totalitate din nou cu toate schimbările.
Dată fiind situația de acum am hotărât să nu mai deschidem de la 1 magazinul . Casa se marcat este deja fiscalizată cu adresa de acolo, nu am avut și nu o să avem activitate cu ea și nu știu ce acte trebuie să depun pentru ea.
Contractul de închiriere va fi anulat de proprietar,iar spațiul va fi închiriat altcuiva. Am vrea totuși ca după ce trec cei 2 ani pentru care va fi închiriat spațiul de noul chiriaș , să deschidem magazinul acolo.
Cum putem proceda? Se poate să rămână punctul nostru de lucru acolo, să rămână și chiriașul actual , cumva spațiul să fie dublu închiriat în același timp? Și noi să declarăm că nu o să avem activitate acolo timp de 2 ani? Sau trebuie neapărat anulat contractul și închis punctul de lucru? Proprietarul este flexibil la aceste aspecte.
Mulțumesc foarte mult pentru eventualele răspunsuri!
Bună ziua!
În februarie anul acesta am încheiat un contract de închiriere ce trebuia să înceapă la 1 mai, cu o perioadă de 2 ani. Am făcut toate demersurile la ONRC pentru deschiderea punctului de lucru, tot atunci am adăugat încă un asociat( eu fiind asociat unic până atunci) și am autorizat coduri CAEN astfel că actul constitutiv a fost redactat în totalitate din nou cu toate schimbările.
Dată fiind situația de acum am hotărât să nu mai deschidem de la 1 magazinul pe care voiam să îl deschidem. Casa se marcat este deja fiscalizată cu adresa de acolo, nu am avut și nu o să avem activitate cu ea și nu știu ce acte trebuie să depun pentru ea.
Contractul de închiriere va fi anulat de proprietar,iar spațiul va fi închiriat altcuiva. Am vrea totuși ca după ce trec cei 2 ani pentru care va fi închiriat spațiul de noul chiriaș , să deschidem magazinul acolo.
Cum putem proceda? Se poate să rămână punctul nostru de lucru acolo, să rămână și chiriașul actual , cumva spațiul să fie dublu închiriat în același timp? Și noi să declarăm că nu o să avem activitate acolo timp de 2 ani? Sau trebuie neapărat anulat contractul și închis punctul de lucru? Proprietarul este flexibil la aceste aspecte.
Mulțumesc foarte mult pentru eventualele răspunsuri!
Bună ziua! Sunt elevă în clasa a XII-a la un liceu teoretic și am născut de curând. Am mers frecvent la cursuri până în ultima lună de sarcină,ducând adeverințe medicale pentru motivarea absențelor. Pot lua indemnizație dacă sunt elevă?Dacă da, în ce sumă constă și ce acte trebuie să depun? Mulțumesc anticipat!