avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1089 soluții astăzi
Forum Activitate Pavel Florina

Activitate Pavel Florina

Buna ziua, in AGA a blocului in care sunt presedinte am prezentat noul statut actualizat dupa legea 196/2018 , in care am inclus si 4 spatii ( boxe de pe palier) de la etaje diferite pt ( Casierie, Oficiu 1 , Oficiu 2 si Arhiva ) , in oficii avem unul unde se schimba femeia de serviciu si unul in care depozitam materiale. Dupa prezentarea statutului si regulamentului in AGA s-a votat si am inregistrat la Judecatoria de unde apartinem noile documente , statut cat si noua componenta a CEx , a iesit hotararea acum 1 luna . Intre timp un proprietar de la un etaj unde este oficiul 2, a spart lacatul de la oficiu , si-a pus alt lacat si si-a insusit boxa zicand ca este in vecinatatea apartamentului lui. Respectivul a si semnat si PV de la sedinta si statutul si
regulamentul nou , iar acum tot face petitii la Primarie si ocupa acel spatiu chiar daca este reglementat prin statut. Ce optiuni legale avem sa luam spatiul inapoi ? Cum ne sfatuiti sa procedam? Sunt foarte recalcitranti cei care au spart lacatul !

Din contra , are unde sa ii printeze ..... Iar firma respectiva a spus ca i-au trimis fizic in plic cu factura .
vali m a scris:

Ganditi-va putin...nu au venit fluturasii de 2 luni, adica de cand este starea de urgenta.
Poate administratorul ii primeste pe mail si nu are unde sa-i printeze.
Firmele care fac calculele spun ca, daca nu ai unde sa le printezi, sa vii sa le iei de la ei.Nefiind o urgenta, nici admin nu are voie sa mearga sa-i ia.

Nu a venit niciun fluturas de citire si calcul repartitoare ,dar administratorul a afisat doar costul facturii la lista de explicatii a intretinerii .In 10 ani ne-au venit lunar acesti fluturasi de calcul ,pentru fiecare apartament ,dar de 2 luni desi nu mai primim nimic ,suntem obligati sa platim citirea si calculul care apare ca numar de factura pe lista de explicatii . Are dreptul administratorul sa intocmeasca lista doar in baza acelei facturi pe care nu a vazut-o nimeni ?Nu era obligatoriu ca inainte de afisarea listei sa primim si fluturasul individual de citire si calcul de la firma respectiva ?
Din 2013 pana in prezent ,avem o administratora la bloc care este si proprietar in acest bloc,iar ,decand a preluat administratia ,toate documentele contabile ,statutul ,stampila sunt numai la dansa in casa ,nici macar o chitanta nu este in boxa actelor .Ne-am constituit ca adunare generala sa alegem alt administrator ,alta conducere si dansa ,in ziua urmatoare si-a afisat un proces verbal facut de dansa in care se numea presedinte si si-a format un comitet singura .Cu acel PV a inselat banca unde avem contul ,trecandu-se pe cont ca reprezentant legal cu functia de presedinte ,dat fiind faptul ca avea toate actele si stampila in casa dansei a fost usor sa faca asta . Ulterior a angajat tot in numele si sub semnatura ei de asa zis presedinte o firma de administratie condominiu si emite tot felul de cereri in numele ei de presedinta autopropusa. Am luat legatura cu Primaria care ne-a transmis raspuns ca , comitetul ales si functia pe care si-a insusit-o prin PV este declarat nul, dar nu se opreste si, a adus firma de administratie sa incaseze,, face tot felul de dispozitii de plata si e o nebunie totala . Ce putem face in cazul asta? Unde sa mai reclamam ,ca Primaria a zis ca o sa dispuna un Control dar de 2 luni ne chinuim asa . Chiar nu exista nicio solutie legala sa terminam cu dictatura pe care vrea sa o instaureze in bloc ? Vrem sa ii facem audit financiar dar tine actele in casa proprie si ne ameninta ca daca indraznim sa cerem audit oricum nu are pe ce acte sa faca ca nu le da ,apoi ne da pe noi in judecata ca ne-am permis sa cerem asa ceva. Cum sa facem ? Cine ne poate ajuta cat mai urgent? Am scris la Politie ,la Anaf, la Primarie, la ANRE ( ca a reziliat si contractul cu firma de citire repartitoare) , chiar toti stau cu mainile in san !!! Ce ati face in locul nostru?Suntem disperati! Cenzora pe care am avut-o semneaza toate actele pe care i le da pt ca sunt prietene!
Suntem 5 frati ( 3 de tata si 2 de mama) , un apartament pe numele bunicii paterne, tatal decedat cu 2 ani inaintea bunicii ( a mamei lui ), noi fratii de mama am aflat dupa 9 ani de moartea tatalui si a bunicii , am vrut sa facem amiabil succesiunea pt bunurile bunicii paterne dar nu au fost de acord fratii de tata , abia am scos duplicate la certificatele tatalui si bunicii de deces , dar acum ne lovim de contractul casei care nu ni se pune la dispozitie . Am fost sa scoatem un duplicat de la arhiva fostului Icral de unde s-a cumparat casa , iar acolo ni s-a spus ca trebuie sa aducem de l notariat scrisoare care sa ateste ca suntem mostenitori si avem nevoie de contractul casei pentru a introduce succesiunea prin judecatorie. La notariat ni s-a spus ca fara actul de proprietate nu ni se poate emite nici o dovada nici o scrisoare nici un certificat care sa ateste calitatea noastra de mostenitori . Ce pot face in cazul acesta ? Am obtinut istoricul de rol de la taxe si impozite , am obtinut certificatul de atestare fiscala pentru imobilul pt care trebuie sa dezbatem succesiunea dar acum suntem trimisi de la notar la fostul icral si de la fostul icral la notar . Ce si cum pot sa fac ca sa pot obtine duplicat la contract ?