avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 927 soluții astăzi
Forum Activitate petrisor Ion Ciprian

Activitate petrisor Ion Ciprian

pot inregistra un autovehicul(modificat )pentru agricultura la primaria locala?
am fost angajatul unei societati ce distribuia produse pentru persoane cu dizabilitati.In perioada respectiva administratorul se folosea de deciziile emise de CNAS fara sa distribuie dispozitivele,iar in urma unui control a declarat ca eu faceam distributia (duceam )produsele la persoanele cu probleme, fapt ce eu nu l-am facut in speta cu un anumit produs. cepot face in apararea mea?
sunt suferind cronic si am luat constant medicatia de la farmacia din localitate ce are contract cu casa de sanatate unde sunt asigurat. Cu toate ca in farmacie sunt medicamentele de care am nevoie, luna aceasta am fost refuzat la eliberarea medicamentelor gratuite din motiv ca nu mai sunt fonduri...De 9 ani urmez aceasta medicatie si stiam ca in prima zi a lunii trebuie sa ma prezint cu reteta ca sa o primesc gratuit,insa spre surprinderea mea mi s-a comunicat ca nu este farmacista,ca nu sunt fonduri si trebuie sa mai vin in urmatoarea zi sa verifice farmacistul...?!? Sincer nu doresc sa invinovatesc pe cineva insa dupa atati ani de umilinta vreau sa trag la raspundere persoanele ce comit un abuz flagrant!
Răspuns la discuția cui ma adresez?
Multumesc! Totusi cu ma adresez in cazul in care vecinul nu se conformeaa?
Discuție cui ma adresez?
Am infiintat o cultura de mur,iar vecinul meu de cativa ani nu si-a mai lucrat terenul si au crescut salcami pe toata suprafata si imi umbreste cultura.
Unde ma pot adresa pentru al determina sa defriseze "padurea " de salcam?
Răspuns la discuția bunurile comune
Perfect! Totusi faptul ca bunul este comun nu poate fi considerat coproprietate?
Răspuns la discuția bunurile comune