avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 986 soluții astăzi
Forum Activitate idi

Activitate idi

declarati sediu cu activitate la terti; adica, acolo unde este sediul firmei se desfasoara activitati proprii de birou iar prestarea de serviciu se desfasoara acolo unde aveti clientul; deci NU.
Pana la urma tot citind acest subiect chiar nu stiu ce sa mai cred; unii ca e posibil altii, cei mai multi , ca nu ar fi;eu una mi-am deschis acest pfa numai pt. soc. com( infiintari, modificari, numai orc); nu am de gand reprez. in instanta sau pe altundeva; in contractul de consultanta nu mentionez serv. jur. ci consultanta comerciala( de ex. redactare acte, depunere acte pt. sc....);ghilimele nu urmareau ceva anume ci voiam sa iasa in evidenta ca am discutat la colegiu despre asta.Oricum mi se pare o mare aberatie ca nu poti face si altceva, in domeniu, pe langa servici; daca aveam 3000 euro salariu nu recurgeam la pfa.Se putea si fara pfa, de fapt fara srl, fara nimik, dar m-am gandit sa dau omului chitanta, nu sa merg" la negru' asa cum se practica de catre foarte multi, dintre colegii nostri.Ei, oricum si daca am gresit ce pot sa afac acum, cand tocmai am si eu ceva clienti:D?
Am deschis chiar si eu acest subiect, anul trecut; eu merg pe pfa cu cod caen vechi 7114 consultanta; oricum la ORC nu-ti accepta pe cons. juridica; eu am primit "ok-ul" de la presedintele colegiului.Nici la finante nu m-a intrebat nimeni nimic; nu-i reprezentare in instanta este consultare comerciala; si nu am vrut srl fiindca implica mai multe chestii contabile.
nu stiu de ce este interdictia asta dar eu am cerut parea presedintelului CCJ din judetul meu si mi-a spus sa-mi fac linistita PFA, cu toata ca sunt si cons. jur. cu CIM la o SC.Asa ca am facut-o si pana acum n-am nici o pb. dar nici vreo chitanta n-am taiat:)) dar urmeaza.
Multumesc pt. sfat dar NU imi iau; am fost la Finante si mi-au spus ca nu imi trebuie; oricum vreau sa cer si in scris acest lucru dar tot nu-mi iau casa; macar nu e mai ieftina........X-(
nu ma ajuta nimeni?:(
Pai poti incerca 5139, pt comert cu ridicata, 5153 mat. de constructii; dar nu inteleg cum nu fac ac. activitate? nici la sediu nici la vreun punct de lucru?:( ci la terti? ca atunci, dupa parerea mea e vorba de intermedieri; comert cu ridicata presupune depozit!
Am termen la jud de serv. pt luni, in legatura cu un dosar de cesiune depus, deja la onrc.Am facut act contitutiv actualizat, act aditional de cesiune, in care am cuprins mai multe lucruri printre care si schimbare sediu, in acelasi judet, dar localitati diferite.Problema: tipa care a cumparat firma are contract de inchiriere pentru vreo 3 luni, pe spatiu, o afacere tip pensiune, urmand sa cumpere acel spatiu cat de curand; proprietarul cladirii, o soc. com. a mai inchirat acest spatiu unei alte societati, prin contract de inchirere, dar ac. soc. nu si-a respectat obligatiile contractuale, de fapt nu a mai prestat activitatea pt. care inchiriase spatiul dar nici la registru nu a radiat punctul de lucru sau sediul, astfel ca la registru apar 2 firme cu aceeasi adresa , aproximativ ( o adresa a propr. iar alta cu ceva adaugat a chiriasului) iar clientei mele proprietarul i-a facut contract de inchiriere pe aceeasi adresa ca si primei firme, care nu face, fizic, nimic, in acel spatiu ( nici nu mai sunt de gasit); a venit cu declaratie pe propria raspundere de la proprietar, cum ca acesta considera contractul incheiat cu prima firma, nu primeste nici o chirie si ca, mai mult, o sa vanda clientei mele spatiul.Cu toate acestea judecatoarea ne-a dat termen.Ce pot face in aceasta situatie? cum vine treaba cu instanta pentru radierea primei firmei, a sediului? nu e oare suficienta declaratia proprietarului ca nu i-a nici o chirie, ca acolo nu e nimeni? ca vrea sa vanda afacerea? sper sa se inteleaga toata aceasta poveste, multumesc1:">
Buna dimineata! am revenit; nu vreau srl ca implica multe si apoi eu nu am multi clienti, asa ca as muri de foame:D; aici sunt angajata, am un salariu, iar pfa asta am facut -o ca fiu in regula, sa-i dau clientului chitanta; acum oricum sunt inreg. la orc, finante, am tipizate. mi-a venit acasa de la finante si impozitul...........:)); acum tb sa vad cum e cu CAS, ca si asta tb platit...........cu casa de marcat e cam in aer, dar nu o cumpar......ideea e dc tb sa anunt angajatorul de pfa? nu cred............multumesc!
Buna ziua! sunt o desteapta,X-( cons. jur. de cateva luni, care tocmai si-a deschis PFA, cod caen 7414-activ de consultanta pt. afaceri si management.Ideea mea a fost sa fac ceva legal, in sensul de a-i da ipoteticului client factura si chitanta pt. serviciul prestat de mine; aici vb numai de ORC, adica infiintari, modificari firme nu Instanta, atat firme.Lucrez la un srl, sal. min. pe econ. studii superioare asa ca m-am gandit la varianta asta..............ca la angajari temporare sau altele de genul asta nu aveam cum, la o infiintare de societate, de ex.
Acum vad ca-mi tb. casa de marcat sau nu?; vad ca, cf lg.514/2003 nu prea am voie, desi in prealabil l-am intrebat pe pres. CCJ din judetul meu:(; un prieten imi spune ca scap greu de PFA..................asa ca ajung la vorba sotului ca mai bine stateam linistita, fara d-alde complicatii, dar ......na am zis si eu sa ajut familia, asa cum m-oi pricepe. Ce parere aveti? sa merg inainte sau sa renunt?