Multumesc frumos pentru raspuns.
La ultimul control mi-au cerut registrele unice de control "de la punctele de lucru". (avand in vedere ca desfasor activitataea in cele cateva orase ) .Am raspuns ca nu am puncte de lucru deschise si mi s-a spus ca trebuie sa rezolv acesta situatie insa eu nu stiu cum? E suficient daca modific declaratia de la registru si sa scriu ca desfasor activitate la terti?
Buna ziua,
As avea si eu va rog frumos urmatoarea situatie: am o societate al carei obiect de activitate se refera la prestarea serviciilor de curatenie. Sediul acesteia este in Bucuresti insa avem contracte cu hoteluri din cateva orase unde plasam anjajatii nostri (acsetia au domiciliile in orasele respective) sa presteze serviciile de curatenie.
Intrebarea mea ar fi: este obligatoriu sa-mi deschid punct de lucru in fiecare oras unde prestez serviciile de curatenie?
Multumesc frumos!
Buna seara.
Ne aflam si noi intr-o situatie asemanatoare, in sensul ca am primit de la AFI o adresa prin care ni se spune ca trebuie sa procedam la inlocuirea unor tevi de evacuare altfel daca nu ne conformam vom fi direct raspunzatori pentru degradarea acestora si vom suporta consecintele. Tot prin aceasta adresa ni se specifica faptul ca dupa ce vom face aceste reparatii trebuie sa depunem dovada cheltuielilor la AFI pentru a ne fi decondata cota parte ce revine acesteia. Am procedat intocmai iar cand am depus documentatia la AFI acestia ne-au raspuns ca nu ne pot deconta partea ce le revine deoarece noi am facut "modernizare" si nu reparatii, iar ei nu au prins in buget astfel de cheltuieli. Toate apartamentele din bloc sunt proprietate particulara si dorim sa dam AFI in judecata pentru recuperarea cheltuielilor ce revin administratiei fondului imobiliar. INTREBAREA este: cat reprezinta aceasta cota, sau cum putem afla cota care revine acestei institutii ?(pentru a avea un punct de plecare). Va rugam sa ne indrumati cu un raspuns si va multumim anticipat.
Buna ziua.Ma confrunt cu urmatoarea situatie si daca nu va suparati as dori niste indrumari. Sunt avocat si de cateva luni mi-am luat si autorizatia de traducator .avand in vedere ca ,prin art.15 lit.d, din legea 51/95 calitatea de traducator autorizat este compatibila cu profesia de avocat. Am fost la administratie sa ma inregistrez, fiind profesie liberala, insa surpriza, mi s-a raspuns ca nu mi se mai elibereaza alt CIF deoarece am unul si sa facturez si sa incasez pe cel primit deja. Mie nu mi se pare normal si nu stiu cui sa ma adresez si cum sa procedez deoarece doresc sa desfasor si aceasta activitate. Avand in vedere programul incarcat de pe agenda zilnica, nu m-am inscris pe listele Instantelor ca traducator gandidu-ma ca as putea la un moment dat sa ma aflu in situatia de a nu reusi sa efectuez traducerile solicitate si astfel sa gafez. Daca mai e cineva in situatia mea, va rog indrumati-ma cum trebuie procedat deoarece cu siguranta nu pot factura traducerile de pe cif-ul primit la intrarea in profesie. Multumesc frumos.
Buna ziua. Va rog frumos, am si eu urmatoarea situatie : defunctul a decedat in America, are dubla cetatenie americana si romana, in masa succesorala se regaseste un teren pe care defunctul l-a avut in coproprietate cu X. Mostenitorii defunctului nu vor sa solicite dezbaterea succesiunii. X demonstrand ca are interes poate solicita el dezbaterea succesiunii la notariat indicand mostenitorii? Exista aceasta posibilitate ? Poate el face parte din categoria '' persoanelor interesate'' conform L 36/1995? Multumesc mult.
Multumesc frumos pentru indrumari.Referitor la atestare imparteam pareri cu alti stagiari nu ajungeam la un numitor comun.Acum sunt lamurita.Multumesc inca o data!
Buna seara! M-am gandit ca ar fi bine sa postez aici pentru nelemuririle decat sa deschid alt topic,avand in vedere ca sunt av.stagiar.Va rog mult daca se poate,va cer ajutorul pentru niste raspunsuri.Situatia sta cam asa:sunt stagiar in cadrul unui cab de av.iunde ma inteleg foarte bine cu coordonatorul meu de stagiu motiv pentru care dumnealui este de acord ca eu sa am clientii mei.Intrebarea ar fi cum pot folosi delegatiile avocatiale in nume propriu,sa le semnez si sa le stampilez cu stampila mea daca de la barou nu elibereaza decat pe cab coordonatorului de stagiu(mi s-a spus de la barou ca pot ridica delegatiile doar pe numele indrumatorului si e treaba noastra ce facem in cadrul cabinetului).M-ar mai interesacum trebuie sa arate o factura emisa de un av stagiar in sensul ca la furnizor se trece cabinetul si apoi se face precizarea ''prin av.colaborator''?As vrea sa mai stiu daca un av stagiar are voie sa ateste acte constitutive si nu numai.
Va multumesc mult!