avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 293 soluții astăzi
Forum Activitate Stefanandrei85

Activitate Stefanandrei85

Buna seara!Am auzit ca se restituie taxa auto plătită la înmatriculare autovehiculului si anume TIMBRUL DE MEDIU.si as vrea sa va rog sa ma ajutati pt ca nu stiu cum sa procedez....
Mașina este înmatriculate pe numele tatălui meu,din pacate a decedat anul trecut.a fost facuta succesiunea bunurilor iar masina a fost împărțită în 4: soțul suparavietuitor(mama mea) si cei 3 copii (Eu si 2 surori).
Se poate ca mama mea sa depună actele pt recuperarea taxei pe baza actului de dezbatere a succesiunii?sau a certificatului de moștenitor?
VA multumesc
Și cum voi face asta?Eu nu stiu ce nr are dosarul....nu stiu ce procuror anchetează dosarul
Se poate afla pe loc detalii despre dosar sau ancheta sa zic asa?
Polițistul a zis ca pot cere certificat de grefa pt prelungirea la dovada inlocuitoare a premiului pana la soluționarea dosarului. Lucrez ca sofer si depind de această dovada
Buna seara!
In urma unui accident mi-a fost suspendat permisul,s-a deschis un dosar penal pt vatamare....iar dovada de 15 zile expira in curând.. .
Polițistul mi-a spus că ma pot duce la parchet sa scot un certificat de grefa si cu acel certificat sa merg la poliție pentru eliberarea altei dovezi inlocuitoare la permis .
Încă nu am primit o citatie de la procuror,nu am dat declarații privind accidentul nu stiu care este situația dosarului. va rog Să mă îndrumați pentru obținerea dovezii de la poliție pt a putea circula in trafic legal.va mulțumesc
Victima a fost consultată de medic si este ok,nu a fost nevoie de spitalizare/internare,Nu a avut pretentii la despăgubire...dar politia a zis ca s-a deschis dosar penal si mi-a fost reținut permisul pana la finalizarea anchetei
Am avut accident auto...proprietarul auto (tatăl meu)este decedat asigurarea fiind pe numele sau,eu am folosit masina dar nu sunt trecut in asigurarea rca ca utilizator.