avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1926 soluții astăzi
Forum Activitate Dorin231

Activitate Dorin231

Bună ziua,

Am achiziționat o mașină noua, inspecția mașinii la livrare a fost făcută la interior, unde era o lumina slaba.
După ce am preluat mașina, am observat la drum ca nuanță vopselei difera, lucru observat în oglinda când soarele bătea pe usa mașinii.
După 45 minute m-am întors la dealer, le-am indicat problema, nu au comentat prea multe dar au spus ca trebuie lăsată mașina acolo pentru constatare.
Nu am dorit sa las mașina deoarece m-am simțit păcălit.
Puteau sa îmi spună adevărul și sa găsim o soluție dau au preferat sa ascundă ca mașina a fost revopsita.
Tegiversat între timp schimbau sau revopseau ușa dar faptul ca au încercat sa ma păcălească nu îl mai puteam dovedi.
Am trimis imediat o sesizare pe mail sa se vadă cât timp s-a scurs de la preluarea mașinii, am ridicat mașina plecând cu un gust amar.
Precizez faptul ca au mai fost doua neconformitati ale mașinii pe care le-am notat la dealer.
Inițial am vrut sa depun o plângere dar și în civil însă doresc sa ma sfătuiesc cu dumneavoastră urmând sa iau o decizie corecta.
S-a depus și la Anpc sesizare dar in cel mai bun caz nu vor face decât sa repare prin revopsore sau înlocuire.
Acestia au încercat sa ma însele și doresc sa știu dacă am șanse fiu despăgubit.
Buna ziua, curierul a pierdut colet cu o valoare de peste 3000 lei. Coletul nu a mai fost găsit iar firma de curierat nu a acordat nici o despăgubire.
Singura măsură a fost sa nu mai plătim facturile astfel sa ne recuperăm o parte din prejudiciu. Firma a fost radiata la începutul anului 2019.
Am primit o înștiințare de la avocat cum că urmează să mă cheme in instanță pentru recuperarea datoriilor.
Va rog să-mi spuneți ce se poate întâmpla având în vedere că factura de 1500 lei a ajuns cu restante la 9000 lei.
Mai pot aceștia să se îndrepte către administratorul societății?
Buna ziua

Detin un magazin online, un client doreste inlocuirea unui corset lombar pneumatic folosit 4 luni cu garantie doi ani doar ca produsul returnat nu se poate repara iar utilizarea acestuia se observa ca a fost una defectuoasa.
Detinem magazinul de 10 ani, pana in prezent nu avem reclamatii la OPC si dorim sa evitam astfel de probleme, returnam si schimbam produsele intr-un mod foarte flexibil doar ca acest produs a venit uzat iar utilizrea defectoasa a dus la spargerea coloanei pneumatice.
Ne gandim sa inlocuim produsul dar totodata pentru utilizarea defectuoasa clientul sa plateasca 25% din valoare produsului sau pur si simplu sa refuzam inlocuirea acestuia pe motiv de utilizare defectuoasa.
Este corecta o astfel de abordare?
Pentru un astfel de produs suntem obligati sa acordam o garantie de doi ani?

Apreciem sfatul dumneavostra!
Cu respect!