avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 273 soluții astăzi
Forum Activitate cristina.m_m

Activitate cristina.m_m

Dragilor, va rog sa ma ajutati cu o parere avizata.
Situatia mea este urmatoarea:
- am incheiat cu niste prieteni un contract de comodat prin care apartamentul meu, proprietate personala, este sediul firmei lor. Mentionez ca nu se desfasoara nici o activitate in apartament, aveau doar nevoie de o adresa pentru inregistrarea firmei.
- contractul este pe durata nedeterminata
- contractul a fost intocmit de un avocat si semnat de ambele parti in prezenta avocatului
- in prezent relatiile cu acei prieteni sunt foarte tensionate si nu mai vreau ca apartamentul meu sa fie sediul firmei lor
- am trimis avocatului nenumarate mailuri prin care rugam/solicitam ca ei sa isi schimbe sediul si din raspunsul lui am inteles ca nu au demarat inca procedurile
- partea extrem de proasta este ca eu nu mi-am pastrat un exemplar din acest contract si nu stiu ce scrie la capitolul "incetarea contractului"

Asadar, marea mea rugaminte este sa ma ajutati cu cateva raspunsuri:
- mailul este suficient (avocatul mi-a raspuns deci este evident ca l-au primit) sau trebuie sa trimit notificare de reziliere?
- termenul de preaviz, in cazul notificarii, este stabilit de vreo lege sau e posibil ca in contract sa fie trecut un termen mai mare de 30 de zile?
- daca le trimit notificarea, restul actiunilor de modificare sediu ii priveste sau am ramas agatata cu ei pana cand au ei chef sa se urneasca?
- ma pot adresa vreunei autoritati pentru a anunta acolo ca nu mai sunt de acord ca firma sa aiba sediul social la mine?

Multumesc pentru ajutor,

In contractele de munca intocmite de angajator este precizata doar partea fixa
comisioanele realizate apar in stat ca si prime, se platesc contributiile si impozitele corespunzatoare.
cum este corect si complet?
1. este suficient sa apara partea fixa?
2. este corect sa trec la punctul J din CIM "c) alte adaosuri : comision in functie de realizari "? Unde voi mentiona care este targetul si care sunt procentele reprezentand comisionul? Trebuie sa tin cont ca aceste procente se schimba periodic.
Cine ma poate ajuta cu un raspuns pt urmatoarea problema
am un salariat care a lucrat doua luni (sept si oct). Intrucat in prima luna nu a atins targetul a incasat doar partea fixa. In a doua luna a incasat partea fixa + comision.
Activitatea lui produce rezultate si in luna decembrie, cand el deja nu mai apare pe statul de plata. Cum putem sa ii platim?
Daca in CIM nu este precizata decat partea fixa, am baza pentru plata comisionului la doua luni de la reziliere? Daca virez comisionul lui in contul altui salariat (sunt de acord ambii salariati), cum fac eu dovada acestei plati? In ce baza voi plati contributiile si impozitele aferente?
Multumesc
Răspuns la discuția vreau sa dau in judecata Renault
multumesc mult pentru sfaturi
Răspuns la discuția protectia consumatorului
nu, nu ne-am gandit sa vindem masina
vreau sa dam celor de la Renault masina iar ei sa ne dea banii inapoi
multumesc pentru interes
Bun gasit,

in luna iulie 2007 am cumparat prin Serus Bucuresti din Bld Timisoara o masina noua Renault Megane Sedan.
Saptamana trecuta, intr-o dimineata, am gasit luneta masinii sparta (nu cazuse inca, dar se vedea ca este crapata in mii de bucati). Fiind siguri ca nu avea ce sau cine sa loveasca masina, pentru ca eram intr-o zona izolata, ne-am uitat foarte atenti la masina, Nu era zgariata, nu era atinsa, doar luneta era crapata. Se vedea foarte clar ca luneta era bombata din interior catre exterior, ca si cum in interior a fost o presiune foarte mare. In momentul in care am deschis usa din spate, geamul a cazut.

Ne-am dus la politie, apoi la service Serus.
Intamplator, in acelasi timp la service mai era un Megane in exact aceasi situatie.

Dupa un scandal urias pe care l-am facut acolo, cei de la service au luat aprobare de la Renault si au schimbat luneta. Pe cheltuiala lor, bineinteles.

Acum, dupa o saptamana de la incident, geamul din spate - cel schimbat - se dezabureste foarte greu.

Pentru ca nu mai am incredere in acel produs, vreau banii inapoi pe masina ca sa imi iau alta marca. . De ce: - pentru ca o masina noua este o masina noua, nu una cu care stai in service si pentru care te certi cu seful de atelier.
- imi e foarte clar ca era o problema cunoscuta, s-a mai intamplat unui Megane Bicorp-cel de la receptie a spus asta, iar in curte mai era un Sedan in aceeasi situatie. Cine stie ce alte defecte ascunse mai are.
Presupun ca pentru a-mi recupera banii pe masina trebuie sa dau in judecata producatorul direct si nu dealerul. Care este procedura? Ce sanse am? Mai sunt si altii in situatia mea? Ma poate ajuta cineva?
Va puteti inchipui ce inseamna sa mergi cu masina 5 zile cu folie in loc de geam in spate, pe vremea aceasta? Mentionez ca suntem nevoiti sa mergem zilnic cu masina, facem naveta pt ca lucram in Bucuresti dar locuim in Crevedia.
Cu mult respect,
Cristina
Răspuns la discuția protectia consumatorului
Bun gasit,

in luna iulie 2007 am cumparat prin Serus Bucuresti din Bld Timisoara o masina noua Renault Megane Sedan.
Saptamana trecuta, intr-o dimineata, am gasit luneta masinii sparta (nu cazuse inca, dar se vedea ca este crapata in mii de bucati). Fiind siguri ca nu avea ce sau cine sa loveasca masina, pentru ca eram intr-o zona izolata, ne-am uitat foarte atenti la masina, Nu era zgariata, nu era atinsa, doar luneta era crapata. Se vedea foarte clar ca luneta era bombata din interior catre exterior, ca si cum in interior a fost o presiune foarte mare. In momentul in care am deschis usa din spate, geamul a cazut.

Ne-am dus la politie, apoi la service Serus.
Intamplator, in acelasi timp la service mai era un Megane in exact aceasi situatie.

Dupa un scandal urias pe care l-am facut acolo, cei de la service au luat aprobare de la Renault si au schimbat luneta. Pe cheltuiala lor, bineinteles.

Acum, dupa o saptamana de la incident, geamul din spate - cel schimbat - se dezabureste foarte greu.

Pentru ca nu mai am incredere in acel produs, vreau banii inapoi pe masina ca sa imi iau alta marca. . De ce: - pentru ca o masina noua este o masina noua, nu una cu care stai in service si pentru care te certi cu seful de atelier.
- imi e foarte clar ca era o problema cunoscuta, s-a mai intamplat unui Megane Bicorp-cel de la receptie a spus asta, iar in curte mai era un Sedan in aceeasi situatie. Cine stie ce alte defecte ascunse mai are.
Presupun ca pentru a-mi recupera banii pe masina trebuie sa dau in judecata producatorul direct si nu dealerul. Care este procedura? Ce sanse am? Mai sunt si altii in situatia mea? Ma poate ajuta cineva?
Va puteti inchipui ce inseamna sa mergi cu masina 5 zile cu folie in loc de geam in spate, pe vremea aceasta? Mentionez ca suntem nevoiti sa mergem zilnic cu masina, facem naveta pt ca lucram in Bucuresti dar locuim in Crevedia.
Cu mult respect,
Cristina