Va rog sa ma ajutati cu o nelamurire. Am cumparat ieri o pereche de pantofi de la un magazin din Bucuresti. Vroiam sa ofer drept cadou acesti pantofi. Din pacate persoana careia ii erau destinati pantofii, avea deja o pereche identici, cumparati recent. M-am dus la magazinul cu pricina ( dupa 3-4 ore de la achizitionare ), vrand sa fac retur si mi s-a spus ca nu e posibil. Au mai existat de-a lungul anilor situatii cand am fost nevoita sa returnez produse dar nu am patit asa ceva. Unele magazine au chiar scris pe bonul de casa faptul ca ai garantie 30 de zile, interval in care poti returna produsul cu conditia sa aiba ambalajul original si eticheta. Au dreptul sa faca acest lucru? Nu am cum sa imi recuperez banii?
Va multumesc.
Dumneavoastra nu doriti sa schimbati pantofii respectivi datorita unor defectiuni ci pur si simplu vreti sa ii returnati si sa va luati banii inapoi. Garantia de 30 de zile nu acopera si acesta aspect.
Asta inseamna ca nu am dreptul sa imi recuperez banii? Cum se explica, atunci, faptul ca in orice magazin, mai putin cel in discutie, nu exista probleme de genul asta? Cu alte cuvinte, daca vrei sa cumperi un cadou cuiva, si iei ceva nepotrivit, te-ai ars? As vrea sa va intreb daca exista totusi vreo solutie, e vorba despre 500 ron, e foarte neplacut.
Va multumesc.
in luna iulie 2007 am cumparat prin Serus Bucuresti din Bld Timisoara o masina noua Renault Megane Sedan.
Saptamana trecuta, intr-o dimineata, am gasit luneta masinii sparta (nu cazuse inca, dar se vedea ca este crapata in mii de bucati). Fiind siguri ca nu avea ce sau cine sa loveasca masina, pentru ca eram intr-o zona izolata, ne-am uitat foarte atenti la masina, Nu era zgariata, nu era atinsa, doar luneta era crapata. Se vedea foarte clar ca luneta era bombata din interior catre exterior, ca si cum in interior a fost o presiune foarte mare. In momentul in care am deschis usa din spate, geamul a cazut.
Ne-am dus la politie, apoi la service Serus.
Intamplator, in acelasi timp la service mai era un Megane in exact aceasi situatie.
Dupa un scandal urias pe care l-am facut acolo, cei de la service au luat aprobare de la Renault si au schimbat luneta. Pe cheltuiala lor, bineinteles.
Acum, dupa o saptamana de la incident, geamul din spate - cel schimbat - se dezabureste foarte greu.
Pentru ca nu mai am incredere in acel produs, vreau banii inapoi pe masina ca sa imi iau alta marca. . De ce: - pentru ca o masina noua este o masina noua, nu una cu care stai in service si pentru care te certi cu seful de atelier.
- imi e foarte clar ca era o problema cunoscuta, s-a mai intamplat unui Megane Bicorp-cel de la receptie a spus asta, iar in curte mai era un Sedan in aceeasi situatie. Cine stie ce alte defecte ascunse mai are.
Presupun ca pentru a-mi recupera banii pe masina trebuie sa dau in judecata producatorul direct si nu dealerul. Care este procedura? Ce sanse am? Mai sunt si altii in situatia mea? Ma poate ajuta cineva?
Va puteti inchipui ce inseamna sa mergi cu masina 5 zile cu folie in loc de geam in spate, pe vremea aceasta? Mentionez ca suntem nevoiti sa mergem zilnic cu masina, facem naveta pt ca lucram in Bucuresti dar locuim in Crevedia.
Cu mult respect,
Cristina
Returnare produs
andreima
Buna ziua,
Am primit cadou o pereche de papuci de la un magazin. Papucii sunt de o marca nemteasca de calitate. Papucii nu sunt comozi, ma doare talpa. Am ... (vezi toată discuția)