avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1910 soluții astăzi
Forum Activitate IoanaBicu

Activitate IoanaBicu

Răspuns la discuția Concediu creștere copil


Cornel Vasile a scris:

martie 2017 - februarie 2019 este perioada eligibila in cazul dvs.

perioade luate in calcul : martie 2017 - iulie 2017 (5 luni); aprilie 2018 - februarie 2019 (11 luni ), total 16 luni

In speta, beneficiati de indemnizatia pentru CCC.


Mulțumesc frumos
Buna ziua
As dorii sa știu dacă beneficiez de ccc. Am născut in 23.02.2019, iar perioadele când am lucrat sunt 01.02.2017-09.07.2017 și 25.04.2018 pana in prezent. Menționez ca sunt și studenta
Multumesc frumos
Buna ziua. As dorii sa știu dacă mi se plătește concediul de risc maternal având in vedere ca am doar 4 luni lucrate. Și cum se calculează?


Cornel Vasile a scris:

Beneficiati de indemnizatie in situatia descrisa de dvs.

Se incepe cu luna februarie 2019 si se numara inapoi 12 luni... In speta, avem iulie 2017, aprile 2018 - februarie 2019.

Și cum se calculează? Ca in fiecare luna am avut tot alt salariu.
Buna ziua.
Martie 2017 - februarie 2019 este perioada eligibila pentru CCC deoarece nasc in Februarie 2019. Nelamurirea mea este dacă beneficiez de indemnizația de creștere a copilului având in vedere ca am lucrat in perioadele Februarie 2017-Iulie 2017 și Aprilie 2018-Februarie 2019. Iar între timp beneficiez de risc maternal. Deci beneficiez de indemnizație? Dacă da cum se calculează?


Cornel Vasile a scris:

In acest caz, puteti beneficia de indemnizația de creștere a copilului in calitate de studenta la zi.

Chiar dacă îmi păstrez și locul de munca?
Da, la zi.