Bună seara
Am un SRL, cu 4 asociati,dintre care 2 sunt și administratori. Am vrea sa mai aducem un asociat în firmă, soția unuia dintre asociati.
Care sunt procedurile de urmat?
Este obligatorie afișarea denumirii firmei la sediul social unde se desfășoară activitatea? Precizez ca este vorba de un Srl, activitate online, sediu de birou și depozit, fără angajati
As vrea sa stiu cum ar trebuie sa arate un contract legal,ce termeni si conditii general valabile trebuie sa contina si la ce aspecte sa fiu atent pt ca acel contract sa fie corect d.p.d.v. legal,si ce nu ar trebui sa contina,va multumesc anticipat
Ce registre trebuiesc achizitionate dupa infiintare S.R.L. si ce alte taxe trebuiesc platite,unde mai trebuie sa merg sa ma inregistrez si care este termenul limita? Va multumesc anticipat
As vrea sa stiu cine se ocupa cu inregistrare marca la OSIM sau unde as putea gasi mai multe informatii(pret,timp,alte detalii)
Va multumesc anticipat
(Firma pe care intentionez sa o deschid este in judetul Hunedoara)
Ce alternative as avea pentru depunere declaratii s.r.l. nou infiintat in primele luni de activitate,in situatia in care nici un asociat nu este in tara?ce declaratii sunt obligatorii de depus,unde si cand?va multumesc anticipat
Daca S.R.L.-ul este in Romania si eu sunt angajat in strainatate,pot fi asociat la acest S.R.L. ?Daca infiintez S.R.L.-ul si nu sunt in tara pentru cateva luni,de ce probleme legale sau legislative ma pot "lovi"?dar daca nu este nimeni in tara?
Ce taxe si impozite trebuie platite de catre un angajator si separat ce taxe suporta un angajat,in situatia in care angajez o persoana in firma?
Sub ce forma de contract il pot angaja?Perioada determinata,nederminata,program redus,prestari servicii?Ce spune legea?