Bună ziua
Este clar că magazinul ar fi trebuit să vă anunțe că urmează să se închidă și să vă dea posibilitatea de a lua o decizie. Magazinul are obligația să vă ofere produsul solicitat la locul de unde l-ați cumpărat. Presupun că ați făcut comanda tot la sediul din Iași, nu?
Într-o astfel de situație, primul pas este să încercați o rezolvare amiabilă cu vânzătorul. Vă sfătuiesc să purtați toată comunicarea în scris și să îi solicitați acestuia să vă aducă rochia în Iași sau să vă returneze suma. Dacă nu primiţi răspuns într-un termen de timp rezonabil sau consideraţi că raspunsul vă încalcă drepturile conferite de lege puteţi depune o reclamaţie insoţită la Autoritatea Națională Pentru Protecția Consumatorului.
Dacă faceți această plângere, trebuie să dovediți și că nu ați reușit să rezolvați amiabil cu vânzătorul, din acest motiv comunicarea trebuie să fie scrisă. Reclamația poate fi făcută online:
[ link extern ] /