avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 710 soluții astăzi
Forum Activitate Avocado_1

Activitate Avocado_1

Răspuns la discuția Legalitate contract
Este suficentă semnătura părților, nu este necesar să mergeți la notar. Succes!
Bună seara

Contractul va fi încheiat între dumneavoastră și sucursala din România? În acest caz, nu este necesar să treceți în contract datele complete ale persoanei care reprezintă sucursala. Contractul este între dumneavoastră și persoana juridică (sucursala) nu persoana fizică (cetățeanul străin).

Trebuie doar să aveți trecute datele complete ale sucursalei, de exemplu, sub următoarea formă:

[NUMELE COMPLET AL SUCURSALEI], o sucursală înregistrată în România având sediul în [ADRESĂ], [CUI], înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul [NUMĂR], reprezentată în scopul semnării prezentului contract prin [NUME REPREZENTANT], în calitate de administrator.

Datele le puteți prelua și dintr-un extras de la Registrul Comerțului.

Succes!
În multe sisteme de drept contractul poate fi încheiat și online, chiar și fără ca părțile să transmită apoi între ele exemplarele originale. Spre exemplu în legea engleză există o procedură denumită Mercury conform căreia părțile semnează contractul în multiple exemplare, îl scanează, trimit prin email și apoi prin curier paginile semnate către celelalte părți. Foarte multe contracte internaționale sunt guvernate de legea engleză, poate este și cazul documentelor dumneavoastră.

În cazul contractelor încheiate pe legea română, puteți semna și pe mail, fără semnătură electronică, însă asigurați-vă mereu că schimbați apoi și exemplarele originale prin curier. Altfel se poate ca o instanță să nu acorde contractului în formă scanată aceeași forță doveditoare ca unui document semnat de mână.

O seara bună!
Bună ziua

Este clar că magazinul ar fi trebuit să vă anunțe că urmează să se închidă și să vă dea posibilitatea de a lua o decizie. Magazinul are obligația să vă ofere produsul solicitat la locul de unde l-ați cumpărat. Presupun că ați făcut comanda tot la sediul din Iași, nu?

Într-o astfel de situație, primul pas este să încercați o rezolvare amiabilă cu vânzătorul. Vă sfătuiesc să purtați toată comunicarea în scris și să îi solicitați acestuia să vă aducă rochia în Iași sau să vă returneze suma. Dacă nu primiţi răspuns într-un termen de timp rezonabil sau consideraţi că raspunsul vă încalcă drepturile conferite de lege puteţi depune o reclamaţie insoţită la Autoritatea Națională Pentru Protecția Consumatorului.

Dacă faceți această plângere, trebuie să dovediți și că nu ați reușit să rezolvați amiabil cu vânzătorul, din acest motiv comunicarea trebuie să fie scrisă. Reclamația poate fi făcută online: [ link extern ] /