avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 299 soluții astăzi
Forum Activitate Tramandel

Activitate Tramandel

Răspuns la discuția Radiere Ipoteca,
Mulțumesc!

Cabinet de Avocat Baltă Adriana-Veronica a scris:

In contextul prezentat de dvs, puteti obtine radierea ipotecii prin actiune in instanță.

Bună seara,am rugămintea sa ma ajutați intr-o problema:
Mama mea a ipotecat apartamentul în 2007 pentru un credit luat de fratele meu de la IFN Tomis.Fratele meu a achitat datoria în 2014..Doar ca nu a radiat ipoteca.Acum apartamentul figurează ipotecat,la notar mi sa cerut pentru a putea fi înstrăinat Declaratie de radiere ipoteca ,care trebuie sa o dea IFN-ul.
Aceasta firma este radiata.
Cum putem face sa ridicam ipoteca.Care ar fi pașii de urmat.
Va mulțumesc !

Bună seara
Am închiriat un spațiu unde sunt 10 cabinete medicale.Un cabinet are contractul la enel,altul la gaz.
Cum pot plăti legal utilitățile ,ar trebui sa închei un contract sau pot sa îmi factureze în baza contractului meu de inchiriere direct ,mie sau proprietarului?
Mulțumesc
Discuție Intabulare
Bună seara,ma poate sfătui cineva ,va rog .. .
Am construit o casa în 2007 cu destinația "amenajare agricola".
Am obținut recepția lucrării.In 2008
am vrut sa o intabulez,dar am primit respingere.
Nu am mai făcut nici un demers în acest sens de atunci.
Ași putea beneficia de intabularea imobilului acum cu programul acesta gratuit care se desfășoară,indiferent de motivul respingerii?
Terenul pe care se afla construcția este intabulat.
Multumesc
Mulțumesc pentru răspuns.
O zi frumoasă!

Alexandrarares a scris:

Buna ziua!
Probabil evita din cauza costurilor.Oferiti-va dvs.sa suportati costurile integral si poate accepta.Daca nu,optiunea este o actiune in instanta.

Va mulțumesc frumos pentru răspuns,asa ma gândeam și eu ,o seara plăcută va doresc ...tuturor

gi-jane2 a scris: