Cum trebuie să procedez în cazul în care în data de 11.10.2018 am predat vânzătorului un aparat Bioharmonex care s-a defectat după 1 an de zile. Menționez ca aparatul este în garanție 5 ani. Aparatul a fost trimis la Timișoara pentru service, am sunat săptămâna trecută că a fost trimis în Ungaria și eu nu am primit nici un răspuns, un termen când o sa fie gata ca să pot să intru în posesia lui deși au trecut 35 de zile. Ce pot sa fac în acest caz pot sa anunț ANPC ca sa rezolv problema ca ei nu mi-au comunicat nimic. Mulțumesc frumos
Care este perioada maximă de service pentru repararea unui produs (un dispozitiv electronic) care se afla în garanție. Au trecut 34 de zile și am sunat la ei la Timișoara și mi-au spus ca l-au trimis în Ungaria pentru reparat, dar nu mi-au confirmat și data când o sa să fie produsul reparat. Este normal sa dureze asa de mult, poate sa dureze și, 3 luni și eu nu pot sa ma bucur de el să-l folosesc, Cum trebuie sa procedez ca sa intru mai repede în posesia produsului care este la service și nu știu, nu am nici un răspuns când o sa fie gata și utilizabil?