avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 732 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Cum se procedează în cazul în care produsul aflat ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Cum se procedează în cazul în care produsul aflat în garanție a depășit termenul de 35 de zile, a fost trimis în Ungaria și nu am primit nici o înștiințare, un termen când o sa fie gata. Poate sa ma amâne mult și bine! E bine sa anunț ANPC?

Cum trebuie să procedez în cazul în care în data de 11.10.2018 am predat vânzătorului un aparat Bioharmonex care s-a defectat după 1 an de zile. Menționez ca aparatul este în garanție 5 ani. Aparatul a fost trimis la Timișoara pentru service, am sunat săptămâna trecută că a fost trimis în Ungaria și eu nu am primit nici un răspuns, un termen când o sa fie gata ca să pot să intru în posesia lui deși au trecut 35 de zile. Ce pot sa fac în acest caz pot sa anunț ANPC ca sa rezolv problema ca ei nu mi-au comunicat nimic. Mulțumesc frumos

Alte discuții în legătură

Care este perioada maximă de service reparații pentru un produs aflat în garanție? Carmella_26 Carmella_26 Care este perioada maximă de service pentru repararea unui produs (un dispozitiv electronic) care se afla în garanție. Au trecut 34 de zile și am sunat ... (vezi toată discuția)
Restituire bani datorită depășirii termenului de garanție Memleak Memleak Bună ziua, Am vaga impresie că ceva nu se leagă în peripețiile unui produs trimis în garanție. Am achiziționat anul acesta din Carrefour un mixer ... (vezi toată discuția)
Probleme aparute dupa returul unui produs popescualextraian popescualextraian Buna ziua, In data de 10.03.2017 am achizitionat o consola PS4 de la Media Galaxy/Altex Cluj, sediul Polus. Conform ofertei Media Galaxy, orice produs ... (vezi toată discuția)