avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 865 soluții astăzi
Forum Activitate Voicux1221

Activitate Voicux1221

Răspuns la discuția Raspuns GDPR
Mersi mult Cristina!
Discuție Raspuns GDPR
Salut
Am deschis o reclamatie gdpr impotriva unei firme, iar in raspunsul primit imi este sugerat sa ma indrept catre un tribunal competent?

În urma analizării petiției prin care reclamați faptul că xxxx, deținătoarea
www.xxxx.ro, v-a încălcat dreptul de opoziție, vă informăm că autoritatea de supraveghere va
efectua demersurile necesare soluționării aspectelor semnalate de dvs. în limitele competenţelor
noastre legale.
Vă rugăm să consultați condițiile de exercitare a drepturilor persoanelor vizate în cadrul art.
12-23 din RGPD, precum și condițiile privind depunerea și soluționarea plângerilor la autoritățile de
supraveghere din statele membre ale Uniunii Europene de la art. 77 din RGPD, coroborate cu
prevederile art. 20-21 din Legea nr. 102/2005, republicată, în ceea ce privește instituția noastră.
Potrivit art. 78 din RGPD și art. 21 din Legea nr. 102/2005, republicată, împotriva autorității
de supraveghere ”persoana vizată se poate adresa secţiei de contencios administrativ a tribunalului
competent, după parcurgerea procedurii prealabile prevăzute de Legea contenciosului administrativ
nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare. Recursul se judecă de curtea de apel
competentă. În toate cazurile, instanţele competente sunt cele din România.”
De asemenea, vă puteți adresa în mod direct instanțelor judecătorești împotriva operatorului
reclamat, în condițiile art. 24 din Legea nr. 102/2005, republicată.
Textul integral al RGPD, precum și alte informații utile privind aplicarea sa sunt disponibile pe
site-ul Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal
www.dataprotection.ro, la secțiunea dedicată ”Noului Regulament”.
Vă mai informăm că exercitarea drepturilor în relația cu operatorul și depunerea plângerilor la
instituția noastră se fac, de regulă, în mod gratuit.
Mai multe informații gratuite puteți obține în cadrul serviciilor noastre de relații cu publicul
(telefonic sau la sediul instituției), zilnic, de luni până vineri, datele de contact fiind cele din antetul
acestei adrese.
Salut in data de 11/12 am cumparat un sistem audio.
Pe websiteul lor scrie clar returnarea produsele in decursul a 10 zile este acceptata fara nici o intrebare.
Eu am cumparat produsele prin telefon iar a doua zi am fost la centrul lor pt a le plati cu cardul si mi-au fost aduse acasa prin curier.
Ieri i-am sunat pt a le face retur din cauza sunetului slab si mi-a fost refuzat ca ei nu stiu cum le-am folosit iar pt mine nu se aplica termenii scrisi in clar pe website-ul lor cu 10 zile retur acceptat fara nici o intrebare.
Le-am facut reclamatie catre ANPC, exista si alta solutie prin care ii pot face sa-mi accepte returul?
Ele mi-au fost aduse prin curier acasa, nu am avut nici o interactiune cu produsele in magazin.
Răspuns la discuția Returnare produs refuzata
@anda dimitriu, am specificat ca produsele mi s-au adus acasa lafel si factura prin curier.Doar plata a fost cu cardul in showroom.
Eu nu am avut nici un contact cu produsele pana sa-mi ajunga acasa.
@gj-jane2 i-am instintat de retur si de reclamatia in curs catre anpc prin telefon/email/facebook
Răspuns la discuția Returnare produs refuzata
In termeni lor apare acest rand, Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/200 art. 2 lit.e.*
Dar la o prima vedere art 2 litera E pare vag... ca si raspuns
Salut in data de 11/12 am cumparat un sistem audio.
Pe websiteul lor scrie clar returnarea produsele in decursul a 10 zile este acceptata fara nici o intrebare.
Eu am cumparat produsele prin telefon iar a doua zi am fost la centrul lor pt a le plati cu cardul si mi-au fost aduse acasa prin curier.
Ieri i-am sunat pt a le face retur din cauza sunetului slab si mi-a fost refuzat ca ei nu stiu cum le-am folosit iar pt mine nu se aplica termenii scrisi in clar pe website-ul lor cu 10 zile retur acceptat fara nici o intrebare.
Le-am facut reclamatie catre ANPC, exista si alta solutie prin care ii pot face sa-mi accepte returul?
Buna ziua
Numele meu este Mihai
As dorii sa stiu care sunt demersurile pt reclamarea unui arhitect.
Am o problema cu documentele scrise de aceasta doamna arhitect unde: nota de constatare e una iar in proiect e cu totul altceva.
Iar dupa o conversatie telefonica mi s-au cerut bani doar ca sa vina ea la primarie pt remedierea problemei create tot de ea. Dar intr-un final mi-a sugerat chiar dansa sa-i fac reclamatie unde vreau eu, ca ea nu se agita pt mine si mi-a inchis telefonul in nas.