avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1076 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Returnare produs refuzata
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Returnare produs refuzata

Salut in data de 11/12 am cumparat un sistem audio.
Pe websiteul lor scrie clar returnarea produsele in decursul a 10 zile este acceptata fara nici o intrebare.
Eu am cumparat produsele prin telefon iar a doua zi am fost la centrul lor pt a le plati cu cardul si mi-au fost aduse acasa prin curier.
Ieri i-am sunat pt a le face retur din cauza sunetului slab si mi-a fost refuzat ca ei nu stiu cum le-am folosit iar pt mine nu se aplica termenii scrisi in clar pe website-ul lor cu 10 zile retur acceptat fara nici o intrebare.
Le-am facut reclamatie catre ANPC, exista si alta solutie prin care ii pot face sa-mi accepte returul?
Cel mai recent răspuns: Voicux1221 , utilizator 23:16, 19 Decembrie 2018
In termeni lor apare acest rand, Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/200 art. 2 lit.e.*
Dar la o prima vedere art 2 litera E pare vag... ca si raspuns
din nefericire achizitie la distanta inseamna sa va aduca curierul produsul acasa, iar dvs sa nu aveti nici un contact cu vanzatorul intr-un magazin fizic/ centru de livrari, etc.
daca ati avut contact la livrare, se poate invoca faptul ca vi s-a explicat si vi s-a aratat produsul, (indiferent daca acest lucru s-a petrecut sau nu), deci ati putut sa alegeti in cunostinta de cauza.
dar daca sunetul e slab (nu asigura parametrii corespunzatori) puteti sa-l reclamati ca nefunctional si astfel sa vi se remedieze
iar pt mine nu se aplica termenii scrisi in clar pe website-ul lor cu 10 zile retur acceptat fara nici o intrebare.

De ce ? Dvs ati cumparat la distanta, chiar daca ati mers apoi sa achitati la magazin.
Ati raspunsul celor de la magazin in scris ? Trebuie sa aveti dovada ca ati vrut sa il returnati in termen.
Ati facut f bine ca ati sesizat protecti aconsumatorului, asteptati intai raspunsul lor.
Ultima modificare: Miercuri, 19 Decembrie 2018
gi-jane2, moderator
@anda dimitriu, am specificat ca produsele mi s-au adus acasa lafel si factura prin curier.Doar plata a fost cu cardul in showroom.
Eu nu am avut nici un contact cu produsele pana sa-mi ajunga acasa.
@gj-jane2 i-am instintat de retur si de reclamatia in curs catre anpc prin telefon/email/facebook

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produs refuzata Voicux1221 Voicux1221 Salut in data de 11/12 am cumparat un sistem audio. Pe websiteul lor scrie clar returnarea produsele in decursul a 10 zile este acceptata fara nici o ... (vezi toată discuția)
Dreptul consumatorului de a returna produsele Reala Reala Salutare tuturor, Am marea rugaminte de a-mi confirma daca eu inteleg corect legea (O.G.) 130/2000 (modificata prin legea ... (vezi toată discuția)