avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 340 soluții astăzi
Forum Activitate flexweb

Activitate flexweb

Buna ziua,
am doua problele:
1 Dispozitiile de plata
2- chitantele emise din programul de facturare care emite facturi si chitante.
1 -Am folosit dispozitiile de plata descarcate de pe net si pe care le-am completat si dat la contabil.
Acum contabilul imi spune ca nu sunt bune chiar daca ele au aceleasi optiuni de completare ca cele cumparate, numai forma nu o au deoarece sunt printate pe pagina A4.
nu inteleg. Nu sunt acte cu regim special si nu sunt obligatorii cele tipizate. Care este realitatea? Sunt obligatorii DISPOZITIILE DE PLATA TIPIZATE?
2- chitantele sunt emise de programul de facturare infokam cu care emit si facturi. In paralel folosesc si facturier si chitantier normal cand sunt la clienti si trebuie emisa factura.
Intrebare- de ce chitantele emise de program nu sunt valabile??????
Multumesc
Buna ziua,
ma poate ajuta cineva? ce acte si ce numar de exemplare sunt necesare pentru un comert intracomunitar
Stiu ca se face Invoice in engleza- CATE EXEMPLARE>?
DELEVERY ORDER in engleza- cate exemplare???
Packing list- engleza-cate exemplare?
Certificat producator pentru ca transmit cartofi- cate exemplare>
Mai trebuiesc si alte acte gen cod fiscal si Registrul Comertului?
Va rog mult ajutati-ma....exista un loc unde pot afla toate aceste acte???>?>
Buna ziua,
As dori sa ma ajutati. Sunt angajata la o firma cu 4 ore/.zi. Firma este dispusa sa imi plateasca contractul de chirie casa , abonamentele telefon care sunt in numele meu dar care le folosesc in interese de serviciu si utilitatile casei- gaz, lumina, intretinere. Sunt pe postul de Director Vanzari. Care sunt actele care sunt necesare pentru acest tip de beneficii? Aveti un model?
Mentionez ca actul de chirie casa este inregistrat la administratia financiara pentru o suma mult mai mica decat cea pe care o platesc in realitate insa am si contractul de mana care scrie suma reala pe care o platesc lunar.
Va multumesc
astept ajutorul vostru.
Buna ziua,
am si eu nevoie de ajutor. Am speta urmatoare.
vreau sa cumpar legume de la un agricultor pentru a le vinde in alta tara din Comunitatea Europerana. Deci este comert intracomunitar.
Agricultorul este roman si poate sa imi dea marfa prin borderou de achizitie sau factura cu TVA.
Si eu sunt platitor de TVA.
Cum fac sa deduc TVAul ? Eu trebuie sa fac factura catre cumparatorul meu din comunitatea eurpeana fara TVA.
Cum se face asta?
Agricultorul imi faca factura cu TVA eu platesc asa cum e si fac mai departe fara TVA dar cu Tvaul inclus in pret???? cum se procedeaza? va rog ajutati-ma!!!!
A doua intrebare este: cu ce documente transmit eu marfa pe drum catre cumparatorul meu? Factura normala? Invoice? si ce alte acte sunt necesare.???
Va multumesc mult...Astept ajutorul vostru!!!
Buna ziua,
am o rugaminte la cine ma poate ajuta cu sfaturi. Doresc sa fac intermedierea unui export de cartofi in tari din Comunitatea Europeana. Puteti sa imi spuneti ce acte imi sunt necesare pentru a face acest export?
Sunt doua posibilitati de a face acest lucru-Ca exportator sau ca intermediar.
Care este modalitatea cea mai adecvata si ce acte imi sunt necesare pentru fiecare?
va multumesc si astept raspunsurile dumneavoastra.