avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 788 soluții astăzi
Forum Activitate Danyer

Activitate Danyer

Bună seara.
Am o întrebare referitoare la contractele de muncă.
Sunt angajat cântăreț bisericesc la parohie cu normă întreagă.
Sunt licențiat și în Educație Muzicală si am susținut examen pentru ocuparea posturilor didactice.
Pot avea două contracte de munca cu normă întreagă și la școală și la biserică ?
Bună seara, am o nelămurire în legătură cu contractul meu de muncă.
Sunt angajat cântăreț bisericesc la o parohie și de scurt timp sunt și profesor de Ed. Muzicală.
Nu pot să îmi iau orele în bază la școală, sunt forțat să le iau la plata cu ora deoarece sunt și cântăreț bisericesc.
Am sunat la Inspectoratul Scolar si mi s-a spus că totuși s-ar putea face ceva însă nu am primit nici un răspuns concret
Există posibilitatea să renunț la salariul de la biserica dar să fiu in continuare angajat al Bisericii pentru a nu pierde postul ?
Ca și cântăreț bisericesc am salariul de 700 de lei lunar de la protoierie, suntem prezenți doar Sâmbătă și Duminica la slujbe, deci programul nu se întrepătrunde cu cel de la școală
Mentionez că la școală am decizie de a Inspectoratul Scolar pe perioada determinată de un an .
Răspuns la discuția Policarbonat gaurit
Va multumesc pentru raspuns , o sa deschid actiune in instanta
Buna ziua, am si eu o problema cu vecinul din fata mea . Am facut gard cu structura de beton inalta aprox 50 cm deoarece isi inaltase terenul iar toata apa , atunci cand ploua venea la mine in curte
Sus, am pus plase+policarbinat negru mat . Aici intervine si problema deoarece ei au iarba in curte, iar atunci cand cosesc cu cositoarea toate pietrele sar in geamurile de la casa mea, pe masini , nu mai vorbesc de policarbonat, l-au gaurit .
Le-am explicat cu frumosul sa tina cositoarea mai sus sa nu atinga pietrele....degeaba..
Nu este normal ca, dupa ce tot eu fac gardul, acum sa-mi gaureasca policarbonatul !