Mama mea este imobilizata la pat in urma unor probleme medicale-
""""
a.
Diagnosticmedical:
1. Vene varicoase cu ulceratie si inflamatie la membrele inferioare. Flebita si tromboflobita,Sdr posttrombotic cu ulcer gigant trofic infectat gamba stanga Poliartroza.Osteomielita cronica cu fistule de drenaj.
2. Infectie fistulizata cronica si reactie inlamatorie datorata unor proteze ortopedice intern de sold stang
3. Persoana nu se poate deplasa,deficit motor accentuat ambele membre inferioare. infectie supurata cronica mb inf stg
""""""
Mai sus am enuntat raportul medical de externare, de la spitalul Orasenesc Tg Neamt
Am depus dosarul la DGASPC Neamt, iar acesta a fost refuzat cu urmatoarea motivare:
"Nu se incadreaza in criteriile medicopsihosociale aprobate prin Ordinul or. 762/3 I .08 .2007 al M.M.F.E.S. si Ordinul or. 1992119.11.2007 al M.S.P., cu modificarile si completarile ulterioare"
Intrebarea este daca mama mea are dreptul sau nu la indemnizatia de handicap.
Mama mea este imobilizata la pat in urma unor probleme medicale-
""""
a.
Diagnosticmedical:
1. Vene varicoase cu ulceratie si inflamatie la membrele inferioare. Flebita si tromboflobita,Sdr posttrombotic cu ulcer gigant trofic infectat gamba stanga Poliartroza.Osteomielita cronica cu fistule de drenaj.
2. Infectie fistulizata cronica si reactie inlamatorie datorata unor proteze ortopedice intern de sold stang
3. Persoana nu se poate deplasa,deficit motor accentuat ambele membre inferioare. infectie supurata cronica mb inf stg
""""""
Mai sus am enuntat raportul medical de externare, de la spitalul Orasenesc Tg Neamt
Am depus dosarul la DGASPC Neamt, iar acesta a fost refuzat cu urmatoarea motivare:
"Nu se incadreaza in criteriile medicopsihosociale aprobate prin Ordinul or. 762/3 I .08 .2007 al M.M.F.E.S. si Ordinul or. 1992119.11.2007 al M.S.P., cu modificarile si completarile ulterioare"
Intrebarea este daca mama mea are dreptul sau nu la indemnizatia de handicap.
In luna Septembrie 2019 am primit o notificare privind modificarea unilaterala a contractului avand ca obiect serviciile fixe furnizate de TELEKOM Romania"
Draga Client,
Pentru a continua sa oferim produse si servicii cat mai simple si de calitate, precum si pentru a asigura viabilitatea
economica a serviciilor furnizate, vom modifica prelurile serviciilor de comunicalii de care beneficiati in baza contractu lui.
Asadar, incepand cu data de 10 octombrie 2019, Serviciile contractate pe contul ………. vor fi furnizate in cadrul unui Pachet de servicii fixe cu denumirea TV L_NET L_ VOCE ZERO al carui pret va fi majorat la 17 Euro, TVA inclus.
Daca nu esti de acord cu modificarile de mai sus ai dreptul de a denunla unilateral contractuI in termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificiiri, fara plata vreo unor despagubiri. Denunlarea unilaterala a contractului se poate face prin notificare scrisa, transmisa catre Telekom Romania Communications SA la sediul din Bucuresti, Piala Presel Libere nr. 3-5, Cladirea City Gate, Turnul de Nord, Etajele 7-18, sector 1, cod po~tal 013702 sau la Drumul Taberei, nr. 41-43, etaj 3, sector 6, cod po~tal 06136, conform prevederilor contractului.
Cu stima,
Andreas Elsner
Director Executiv Marketing Rezidenlial si
Vanzari Nalionale Romania
Incheiat citatul.
Am trimis cererea. s-a confirmat primirea ei si ca in cel mai scurt timp cererea mea va fi solutionata.
Pe data de 02.11.2019 nu a mai fost semanal tv si net, nu am dat importanta, dar am vazut ca si in urmatoarele 2 zile nu am semnal am sunat la relatiile cu clientii. Raspuns clar "Ati fost deconectati de la serviciile noastre in urma cererii de renunbatre la serviciiole noastre depusa la inceputul lui Octombrie. Rugam sa predati echipamentele la cel mai aporopiat magazin TELEKOM'
Am cerut sa trimita un mesaj cu acest raspuns dar operatorul a spus ca nu este nevoie ca, convorbirea este inregistarta.
Am predate echipamentele, am trimis procesul verbal de predare la
Telekom Romania Suport - asa au cerut, dar de atunci inca primesc facturi si mesaje "Cand achitati facturile daca nu va deconectam" s-au aveti probleme cu banii de nu achitati facturile dar nici un raspuns cu privire la reclamatiile noastre trimise la dumnealor.
Mai nou, in facturile primite dupa 1.01.2020 apare ca avem in inchiriere receiver HD, noi nu am avut niciodata as a ceva, iar la usa noastra nu a sosit nici un operator pentru schiomabvarea acxestora. Am cerut explicatie atat in scris cat si la telefon la Relatii cu Clientii dar acelasi raspuns "Problema dvs se va solutiona in cel mai scurt timp, sau
" nu am fost informati ca a inceta ciontractul si ati p[redat echipamentele," iar prim email " Incidenmtul dvs este in curs de rezolvare, s-au rezolavarea incidentului dvs se face in 30 zile lucratorae.
Au trecut mai bine de 60 zile lucratoare si nu am primit raspuns, dar primesc facturile in continuare si aceleasi mesaje pe telefon" Rugam sa achtati facurile restante pentru a evita deconectarea de la serviciile noastre"! De cand TELEKOM este asa darnic si asteapta clientii sa plateasca facturi restante din luna Noiembrie 2019.
Intrebarea mea este- Cum pot sa rezolv aceasta problema. ? Am incercat si ANPC dar nu pot sa atashezi documentele necesare
Telekom tot amana cu raspunsul la reclamatiile depuse de mine cu privier la contract. Cum pot sa anunt ANPC s-au sa fac rost de cerere. Am incercat pe net dar nu reusesc. Apare eroare.
Aveti mai jos raspunsul de la TELEKOM de pe 11.01.2020
"
Răspuns Telekom Romania Suport (01/11/2020 10:31 a.m.)
Copia procesului verbal de predare echipamente a fost transmisa departamentului abilitat.
Va mentionam ca situatia financiara a contului va fi reglementata în factura cont final care va fi emisa in perioada urmatoare.
Va multumesc
"
Si astazi am mai primit unul dupa ce am intrebat cat dureaza pina la primirea facturei finale. Mentionez ca de la ei am mai primit inca doua facturi de plata, dar ce final …..
"
Răspuns Telekom Romania Suport (02/13/2020 08:56 a.m.)
Va informam ca a fost inregistrata sesizarea cu numarul:82711280, pentru verificarea si solutionarea situatiei semnalate.
Termenul de solutionare a unei reclamatii este de 30 de zile calendaristice. In cazul in care demersurile intreprinse de Telekom pentru solutionarea reclamatiei depasesc acest termen veti fi informat de catre Serviciul de Relatii cu Clientii cu privire la prelungirea termenului de solutionare.
"
Am trimis o sesizare sa spuna inca o data care este problema de trimit aceste mesaje si continua cu facturi si au raspuns "veti primi factura finala in cel mai scurt timp:"Astept aceasta factura dupa care voi anunta anpc dar si o scrisoare deschisa pentru sefii companiei. Astia nu sunt informati corect de catre "plimbatorii de hartii".
Ionut.ion a scris:
Nu sunteti singurul ce are probleme cu aceasta firma, de cand se zvoneste ca pleaca din tara...si o sa preia concurenta "portocalie" activitatile de aici.
Puteti depune sesizarea la ANPC si acum, cu toate dovezile detinute ( predare echipamente, reziliere contract...)
Trebuie sa astept pina pe 20 Januarie pentreu raspunsul lor si dupa aia la ANPC.
Pe 11 Ianuarie am primit alta factura iar de atunci zilnic primes mesajul "Rugam sa achiatati factura Telekom Romania pentru a evita suspendarea" Efectiv acest mesaj este stresant, in fiecare dimineata la aceeasi. Oricum tin toate mesajele in arhiva pentru ANPC.
Intrebarea mea, Telekom nu face o "hartuire" sau sfidare prin aceste mesaje?
De cand este asa darnica aceasta companie sa asigure servicii gratuite clientilor trei luni fara plata factuirilor?
Cu respect
Mihai C
Aveti dreptate.Exista proces verbal de primire a echipamentelor, dar anuntarea ca a incdtat contractul a fost facuta la telefon operayorul spunand ca convorbirea este inregistrata si nu este nevoie sa fie inscris. De asemenea am confirmarea de primire la cererea de incetare contract prin nerespectare de catre telekom a contractului. Vedeti aceasta companie procedeaza la fel cu toti abonatii sai fara ca cineva sa ia masuri. Ca discutie sute de batrani plstesc mai mult la abonamente deaorece telekom scumpeste abonamentul csnd vor fsra un anint prealabil.
O sa trimit la ei pv de predare echipamente.
Inca mai astept inregistrrile lelefonice can am cerut un nou contract din 2016. Dar nimic
Va multumesc
Ionut.ion a scris:
Daca aveti confirmarea ca acel contract a fost reziliat si ca nu este vorba de o factura anterioada datei in care a fost reziliat atunci le trimiteti o copie a acelei confirmarii si gata.
Daca mai insista...va puteti adresa si ANPC.
Si, ca o sugestie, purtati discutiile in scris, verbal va pot spune ca este inchis abonamentul si peste jumatate de an, un an, va "treziti" cu notificare de la nu stiu ce firma de recuperare creante ca aveti nu stiu ce datorie la dumnealor... Apoi "cearta-te cu dumnealor...
Am auzit de asemenea cazuri si de aceea va spun asta.
Aveti dreptate.Exista proces verbal de primire a echipamentelor, dar anuntarea ca a incdtat contractul a fost facuta la telefon operayorul spunand ca convorbirea este inregistrata si nu este nevoie sa fie inscris. De asemenea am confirmarea de primire la cererea de incetare contract prin nerespectare de catre telekom a contractului. Vedeti aceasta companie procedeaza la fel cu toti abonatii sai fara ca cineva sa ia masuri. Ca discutie sute de batrani plstesc mai mult la abonamente deaorece telekom scumpeste abonamentul csnd vor fsra un anint prealabil.
O sa trimit la ei pv de predare echipamente.
Inca mai astept inregistrrile lelefonice can am cerut un nou contract din 2016. Dar nimic
Va multumesc
Ionut.ion a scris:
Daca aveti confirmarea ca acel contract a fost reziliat si ca nu este vorba de o factura anterioada datei in care a fost reziliat atunci le trimiteti o copie a acelei confirmarii si gata.
Daca mai insista...va puteti adresa si ANPC.
Si, ca o sugestie, purtati discutiile in scris, verbal va pot spune ca este inchis abonamentul si peste jumatate de an, un an, va "treziti" cu notificare de la nu stiu ce firma de recuperare creante ca aveti nu stiu ce datorie la dumnealor... Apoi "cearta-te cu dumnealor...
Am auzit de asemenea cazuri si de aceea va spun asta.
In luna Septembrie 2019 am primit o motificare de la telekom ca abonamentele se vor scumpi. Daca nu sunt de acord cu cresterea pretului sa fac cerere de incetare contract fara penalizari deparece telekom nu a respectat contratul initial. Zis si facut. S-a primit confirmarea ca cererea a fost primita si va fi rezolvata in cel mai scurt timp. Pe 2 Noiembrie 2019 am ramas fara tv si net. Am asteptat 2 zile si am zis ca este vreo problema cu cablurile, dupa care am sunat la relatii cu clientii.Am intrebat care este problema iar raspunsul operatorului a fost ferma"ati fost deconect in urma cererii depuse.Rugam sa predati echipamentele la cel mai apropiat magazin telekom". In Decembrie primesc factura ptra abonament telekom de 96 lei cu 20 lei mai mare decat a fost contractul semnat cu telekom si dupa ce am fost deconectat.Pe 7 I anuarie sunt sunat si intrebat de ce nu achit facturile. Am raspuns ca contractul a incetat din Noiembrie 2019 si nu pot plati servicii de care nu am beneficiat. Operatoarea a spus ca nu stie de incetare a contractului si ca ea nu a fost anuntata.
Mentionez ca echipamentele au fost predate mai putin un telefon fix de 62 ron care a fost luayt de personalul care face service in anul 2016 cand sa semnat contractul fara voce.
Intrbarea este cum pot sa rezolv aceasta problema si daca exista vreo lege in care sa fim si noi aparati de abuzurile acestei companii.
In luna Septembrie 2019 am primit o motificare de la telekom ca abonamentele se vor scumpi. Daca nu sunt de acord cu cresterea pretului sa fac cerere de incetare contract fara penalizari deparece telekom nu a respectat contratul initial. Zis si facut. S-a primit confirmarea ca cererea a fost primita si va fi rezolvata in cel mai scurt timp. Pe 2 Noiembrie 2019 am ramas fara tv si net. Am asteptat 2 zile si am zis ca este vreo problema cu cablurile, dupa care am sunat la relatii cu clientii.Am intrebat care este problema iar raspunsul operatorului a fost ferma"ati fost deconect in urma cererii depuse.Rugam sa predati echipamentele la cel mai apropiat magazin telekom". In Decembrie primesc factura ptra abonament telekom de 96 lei cu 20 lei mai mare decat a fost contractul semnat cu telekom si dupa ce am fost deconectat.Pe 7 I anuarie sunt sunat si intrebat de ce nu achit facturile. Am raspuns ca contractul a incetat din Noiembrie 2019 si nu pot plati servicii de care nu am beneficiat. Operatoarea a spus ca nu stie de incetare a contractului si ca ea nu a fost anuntata.
Mentionez ca echipamentele au fost predate mai putin un telefon fix de 62 ron care a fost luayt de personalul care face service in anul 2016 cand sa semnat contractul fara voce.
Intrbarea este cum pot sa rezolv aceasta problema si daca exista vreo lege in care sa fim si noi aparati de abuzurile acestei companii.