Sunt tehnician veterinar, in prezent doresc sa preiau un petshop, și să îl dezvolt și cu o farmacie veterinara. Încă nu sunt medic, doresc sa asociez o prietena care este medic veterinar, pentru că știu că fără nu se poate. Ea acum este deja administratorul unui cabinet în judetul Prahova .
Aveți idee daca se poate asocia și cu un Srl daca are deja în administrație un CMVI?
Menționez că petshopul este in București și ea și a făcut mutația pe Prahova pt noul cabinet. Sunt super la început, câteva indicații nu ar strica din partea forumului.
Va mulțumesc anticipat și va doresc toate cele bune !
Am o companie de transport international si doresc sa incep sa export lemn (achizitionat de la furnizor roman) catre Maroc (catre cumparatori marocani)
Ma poate ajuta cineva cu informatii, cumparatorii mei marocani au mentionat ceva de o VIZA si o perioada limitata de incarcare de doar 2 zile. Apoi au intrebat daca pot prelungi acea perioada de la 2 la 3 zile. ma poate lamuri cineva care este tot procesul si mai ales despre ce viza este vorba ?
Va solicit o opinie in legatura cu urmatoarea situatie in care ma aflu.
Am contractat un credit de nevoi personale in valoare de aprox 100.000 lei acum 4 luni, deoarece aveam o remuneratie de 10.000 lunar la actualul loc de munca. In urmatoarea luna contractul de munca a fost desfacut, si am hotarat sa ma mut din capitala inapoi in Pitesti de unde sunt originar. Rata la credit era undeva la 2500 lei lunar, mi-o permiteam lejer, dar acum nu lucrez momentan si fiind in Pitesti nu voi mai avea un salariu viitor care sa imi permita sa o platesc (2500 lei este un salariu bun aici).
Vreau sa intreb daca banca ma poate executa silit, si in aces caz daca poate confisca bunuri sau imobile, detin un autovehicul si un imobil evaluat undeva la 250.000 lei intr-un sat.