avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 710 soluții astăzi
Forum Activitate gabriela:*

Activitate gabriela:*

elis a scris:

Si unde sa mearga ??? ... de fapt , trebuie sa ma obisnuiesc cu raspunsurile date pentru numar sau rating ale dvs :-/

??????????????????????????

mi s-a cerut sa imi dau demisia pentru ca "firma mama" , nu este in faliment, ci doar agentia la care lucrez ...si sunt si studenta si am inteles ca studentii nu au drept la somaj si nici persoanele care demisioneaza.
elis a scris:

Salariaţii concediaţi pentru motive care nu ţin de persoana lor beneficiază de măsuri active de combatere a şomajului şi pot beneficia de compensaţii în condiţiile prevăzute de lege şi de contractul colectiv de muncă aplicabil.
De asemenea, in perioada preavizului - acordat pentru concediere - , salariaţii au dreptul să absenteze patru ore pe zi de la programul unităţii, pentru a-şi căuta un loc de muncă, fără ca aceasta să afecteze salariul şi celelalte drepturi. Orele absentate se pot acorda prin cumul, în condiţiile stabilite de angajator.

ANGAJATORUL ESTE CUMVA OBLIGAT SA MEARGA LA CAMERA DE MUNCA SA DEPUNA ACTE PENTRU A-MI GASII ALT LOC DE MUNCA SI PENTRU A MA INREGISTRA PENTRU SOMAJ? SAU TREBUIE SA MERG EU ? MULTUMESC PENTRU RASP ANTERIOARE :)