avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 295 soluții astăzi
Forum Activitate GHIGU

Activitate GHIGU

N-am primit motivatia. Azi mi s-a transmis doar rezolutia Primarului de Sector care este ""NU"" si ca se transmite adresa catre institutia care mi-a solicitat transferul, respectiv Primaria Municipiului Bucuresti! Atat. Ce se poate face in continuare, avand in vedere ca doresc sa ma transfer , fiind solicitat in acest sens si oferindu-mi-se conditii mult mai avantajoase?
Nu mi se aproba de catre conducerea institutiei publice la care lucrez ca functionar public cererea de transfer la alta institutie publica, desi aceasta din urma mi-a dat acordul. Ce pot face in continuare pentru a se realiza acest transfer? Multumesc
Este obligatorie sau nu montarea pana la 31.12.2016 a repartitoarelor de caldura in imobilele de tip condominiu racordate la sistemul de alimentare centralizată cu energie termică (art.10, alin. 5 din legea nr.121/2014) ?
Ce presupune aceasta actiune in instanta pentru ca eu sa pot deveni tutore, adica ce acte sunt necesare pentru instanta?