avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 870 soluții astăzi
Forum Activitate MEL123

Activitate MEL123

Bună ziua! Sunt asistent medical debutant. Pe 29 iunie, m-am angajat la un spital privat. Din cauza anumitor neînțelegeri, am preferat sa îmi dau demisia, pe data de 1 septembrie, fără sa stau în preaviz. Am făcut cererea de demisia, le-am dat-o, dar nu am primit nicio dovada. Când au văzut ca sunt hotărâtă sa nu mai vin, au început sa ma ameninte, mi-au spus ca trebuie sa dau cele 2 salarii pe care le-am primit înapoi, pentru ca timp de 30 de zile am fost dublata), etc. În contract sunt trecute cele 90 de zile de proba...
Salariul nu era mare... 1700 plus bonuri... Dar... Este vorba de munca mea! As avea de luat în jur de 2500 lei.
Astăzi ar fi trebuit sa îmi între bonurile... Si nu au intrat... Stau și ma gandesc ca nici lichidarea nu îmi va intrat în cont... Ce e de făcut?
Bună ziua! Vecinii mei și-au montat unitatea de la aparatul de aer condiționat fix în geamul meu de la baie. Da, distanta dintre geam și unitate este de 30 cm, dar aceea este la nivelul geamului. După ce ca este vorba de un geam mic, mi-au luat toată vizibilitatea...si toată lumina.
Îmi pare rău că nu pot atașa poze sa va puteți da seama. Ideea este: pot face ceva? Nu știu... O reclamație undeva... Ceva să-i oblige sa își mute unitatea?
Răspuns la discuția Inscrierea la clasa pregatitoare
Va multumesc pentru raspuns. Cu siguranta, copilul meu va fi primit acolo, in caz de refuz, le voi da argumente solide sa mi-l primeasca. Ce e drept, ma deranjeaza f tare treaba cu listele. As fi putut si eu, ca si ceilalti parinti, sa fi mers sa "rezerv" un loc, dar nu mi s-a parut deloc normal. Voi face o reclamatie la inspectorat. Mi-e frica sa imi scriu numele in reclamatie, pentru ca mai tarziu sa nu intampin probleme, dar trebuie, pentru ca altfel niciodata nu vom rezolva nimic.