avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1127 soluții astăzi
Forum Activitate beatrice18

Activitate beatrice18

Am divortat in urma cu 4 ani,momentan primesc pensie alimentara ptr copil 150 lei,calculata dupa salariul minim,fostul sot nefiind angajat atunci. Intrebarea mea este cum aflu daca el s-a angajat dar fara sa il dau in judecata neavand bani ptr avocat??? Multumesc
Momentan sunt in concediu medical,medicul de familie mi-a spus ca intru in concediu prenatal din 1 august. Actele ptr somaj le pot depune in 10 zile de la incheierea contractului de munca,deci inca nu am depus dosarul.Pana la urma ,unde trebuie sa merg cu sa depun concediile medicale ptr prenatal si postnatal? La somaj sau Casa de asig de sanatate? Mai depun dosarul ptr ajutorul de somaj acum? De indemnizatie ptr CCC nu o sa beneficiez,ptr ca nu am 12 luni cu venit impozabil. Ce trebuie sa fac acum?
De indemnizatie de CCC nu o sa beneficiez ptr ca nu am avut un venit impozabil 12 luni anterioare nasterii copilului (decat 10 luni),de aceea imi depun dosarul ptr somaj. Cum se calculeaza concediul pre si postnatal,avand in vedere ca o sa mi-l plateasca cei de la somaj? Venitul brut in ultimele 6 luni a fost de 1200 lei!!
Va multumesc ptr raspuns!!!
Buna ziua,
sunt insarcinata in 7 luni,in 27 iulie 2012 imi expira contractul de munca,fiind incheiat pe peioada determinata,am fost la somaj si ma incadrez la ajutor de somaj. Intrebarea mea este daca cei de la somaj pot sa imi plateasca concediul prenatal si postnatal.Doctorul de familie mi-a spus ca ajutorul de somaj se suspenda pana termin cele 126 de zile de concediu pre si postnatal (cei de la somaj fiind obligati sa mi-l plateasca) si doar dupa aceea intru la ajutor de somaj.Este adevarat? Si daca mai trebuie sa platesc contributia la sanatate in cazul somajului sau a concediului pre si postnatal?
Va multumesc!