multumesc pentru raspuns.
una dintre probleme ar fi ca laptopurile au fost cumparate cu sistem de operare windows vista iar noi folosim aici numai windows xp. colegii bulgari din departamentul IT ne-au restrictionat sa folosim numai windows xp deoarece au argumentat ca ar fi probleme cu serverele(dc-ul). din pct-ul lor de vedere era ok atata timp cat aveam o licenta, nu era important daca era xp sau vista. cei de la politia economica ne-au cerut licente doar pentru statiile pe care le-au gasit ei in una din locatiile pe care le-au verificat. noi trebuie sa prezentam licente doar pentru acelea? oricum documentul (procesul verbal) a fost scris de mana(aproape indescifrabil) si cu referire la o anexa care nu exista, destul de ciudat din pct-ul asta de vedere.
multumesc mult pentru raspuns.
compania in care lucrez este o mica companie care apartine unei companii bulgaresti iar azi au venit cei de la politia economica sa verifice niste acte printre care si licentele windows si office. intrebarile mele sunt: are voie politia economica sa ceara aceste licente? colegii mei bulgari din departamentul IT sustin ca avem niste licente comune pentru windows si office, sunt licente cumparate din partea microsoft si probabil ca sunt pentru un nr mare de utilizatori. este posibil sa folosim aceiasi licenta? exista vreo problema in acest caz? din pct-ul meu de vedere eu zic ca suntem in regula, dar nu cunosc legislatia din acest domeniu, tocmai de acea va rog mult sa ma ajutati.
am cumparat casa de la o firma care ne furniza noua si aplicatia. de cateva luni am terminat colaborarea cu acea firma. noi am achizitionat o alta aplicatie care sa ne ajute la contabilitate, facturare, vanzare, etc, si intr-o combinatie ciudata aplicatia aceasta noua + aplicatia veche (doar modulul pentru casa de marcat) folosim aceasta casa fiscala. este ok asa? am vorbit cu fosta firma si ei sustin ca ar trebui sa ne inregistram si aplicatia noastra, pana la urma nu inteleg exact de ce ar trebui sa fac asta cand eu ma folosesc in continuare de acel modul, parte din aplicatia pe care am avut-o in trecut si pe care noi am platit-o.consider ca acel modul (pentru casa fiscala) am platit-o integral desi in contract nu e specificat deloc acest subiect.
chiar nimeni nu are idee?
la servici avem o casa fiscala pe care am primit-o in momentul in care ne-am achizitionat o aplicatie care facea o gramada de chestii inclusiv contabilitate. dupa ani si ani am renuntat la aplicatia cu pricina si am trecut la o aplicatie luata la "cheie". am vorbit cu vechii parteneri,cei la a caror servicii am renuntat si mi-au spus ca aplicatia pe care o folosesc acum trebuie inregistrata sau mai bine zis omologata. intrebare: pot folosi casa fiscala cu orice soft? daca folosesc un soft anume el trebuie omologat undeva? unde anume trebuie omologat? exista vreo lege care sa ma oblige sa fac asta? multumesc anticipat.
presupun ca nu ati citit tot ce am scris de acea am sa reamintesc ca intr-adevar in actul aditional se specifica trecerea de la conditiile preferentiale la conditiile standard prin incheierea unui act aditional suplimantar ceea ce nu s-a intamplat iar eu nu cunosc noile conditii, acest act conform contractului trebuia semnat in ultima zi petrecuta in cadrul companiei.deci?!
am lucrat pe un post in cadrul departamentului IT ... deci cu totul o alta poveste. ieri am facut 2 sesizari ,una catre banca si una catre ANPC. momentan numai cei de la ANPC s-au sesizat. astept sa vad ce se mai intampla.
Buna Ziua,
Numele meu este Mihai Mihaescu si am fost angajat al Banci Romanesti pana acum 4 luni. Fiind angajat al acelei compani, in perioada 29.11.2007 am semnat un contract cu Banca (credit bancar - consum) pentru o suma 35200 ron. Rata lunara a fost stabilita la 413,85 ron lunar pe o perioada de 10 ani. Acum 4 luni mi-am dat demisia si de atunci au inceput si problemele pe care inca le mai am cu Banca. A crescut de fiecare data rata pana a ajuns la suma de 709,04 ron in decurs de 1 an. In contract sunt cateva precizari facute cu privirea trecerii la conditiile standard , conform
- act aditional nr. 1, Art. unic - III
" b. Mentinerea creditului acordat in baza contractului de Credit Bancar nr. 77073738/29.11.2007 , caruia i se vor aplica toate conditiile standard , inclusiv cele referitoare la Dobanda si Comisioane, existente in oferta bancii la data incetarii contractului de munca"
- act aditional nr. 1, Art. unic - IV
"Alegerea uneia dintre optiunile prezentate in paragraful anterior va trebui sa aiba loc nu mai tarziu de ultima zi lucratoare bancara din perioada valabilitatii contractului de munca si va fi exprimata fie prin existenta sumelor necesare stingerii intregului credit, precum si a dobanzilor calculate pana la data achitarii, fie prin semnarea unui Act Aditional la prezentul contract."
Nu am semnat nici un act aditional pe aceasta tema cu banca, nici nu am fost informat cu privire la cresterile avute la rata lunara, nici care este dobanda sau comisioanele. Am fost si am vorbit cu directoarea sucursalei Calarasi (acolo am incheiat contractul) Cristina Dinistranschi asupra acestei probleme si a ajuns la concluzia ca in cel mult o saptamana vom semna un nou act aditional . au trecut aproape 4 saptamani si nu am primit nici un raspuns. ce ma sfatuiti sa fac? mi se pare strigator la cer sa ajung la o asemenea rata lunara, sa nu beneficiez de nici cea mai mica informare din partea bancii, sa fiu tratat cu indiferenta de acesti functionari ...
multumesc mult tuturor celor ce mi-ati raspuns.in aceasta dimineata o sa ma duc la casco sa vad daca se poate sa rezolv ceva dupa care daca nu se intampla nimic benefic o sa ma duc la sectia de politie unde am facut plangere sa incerc sa obtin o hartie.sper sa gasesc si intalnesc oameni.