Legea am citit-o si eu, dar administratorul nu vrea sa inteleaga ca aceste cheltuieli se impart pe cpi cum zice legea, si nu cum s-a stabilit in contract, pe apartament. El zice ca este contract semnat, si trebuie sa respecte contractul...
Ionut.ion a scris:
ART. 85
Cheltuielile pe cota-parte indiviza de proprietate reprezinta cheltuielile asociatiei
cu privire la proprietatea comuna, cu privire la: fondul sau fondurile pentru lucrari de
intretinere, service, reparatii si, dupa caz, de consolidare, reabilitare, eficienta
energetica, modernizare la partile de constructii si instalatii aflate in/si pe proprietatea
comuna, astfel cum este descrisa in cartea tehnica a constructiei si in acordul de
asociere: subsolul; conductele de distributie si coloanele instalatiilor de apa,
canalizare, incalzire, energie electrica; echipamente de echilibrare hidraulica a
instalatiilor; casa scarii; podul; spalatoria; uscatoria; terasa; ascensorul; interfonul -
partea de instalatie de pe proprietatea comuna; centrala termica proprie; crematoriul;
tubulatura de evacuare a deseurilor menajere; structura de rezistenta; fatadele;
acoperisul si altele asemenea, conform prevederilor din acordul de asociere;
personalul angajat sau contractat al asociatiei: salarii sau remuneratii pentru
administrator, contabil, instalator, electrician, portar, ingrijitor, personalul care
asigura curatenia etc.; indemnizatii acordate membrilor asociatiei de proprietari ori
persoanelor alese: presedintele, membrii comitetului executiv si cenzorului/comisiei
de cenzori; prime; credite bancare; contracte sau polite de asigurari; cheltuieli cu
produse si accesorii pentru curatenie, alte servicii administrative catre proprietatea
comuna.
Scrie undeva ca personalul care asigura curatenia nu poate fi angajatul unei S.C.