avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 465 soluții astăzi
Forum Activitate lowa-lowa

Activitate lowa-lowa

Dupa decesul matusii mele suntem 4 mostenitori. Notarul a obtinut extrase de cont de la bancile unde matusa avea conturi in vederea emiterii certificatului de mostenitor. Cum se va opera certificatul si cum vor ajunge banii in contul fiecarui mostenitor avand in vedere ca din cei 4 numai 2 se afla in localitatea respectiva. Mai trebuie intocmite sau nu alte procuri pentru impartirea si virarea banilor in contul personal...???
Multumesc. Mi-ati dat o veste buna. :)
Daca lucrez ca functionar public la Primarie sau Consiliul Judetean pot avea in acelasi timp si calitatea de agent de asigurare??? Multumesc.
1. In cat timp de la decesul unei persoane (cetatean american), familia poate ataca testamentul???
....
2. Unde pot gasi resurse on-line actualizate pe sectiunea "law family" stat Maryland, USA???
Răspuns la discuția mostenire - partaj
Va multumesc. M-am linistit!
V-as expune urmatorul fapt patrecut la dezbaterea unei succesiuni in fata notarului. Am rugamintea de a ma ajuta sa ies din acest impas.
Sora mea a afirmat in fata notarului si a martorilor ca renunta la imobilul parintilor nostri si ca doreste numai 1/2 din terenul extravilan detinut printr-un titlu de proprietate.
Notarul nu a executat certificatul de mostenitor conform celor de mai sus si a impartit 1/2 toate bunurile detinute de defunctii parinti. Notarul a afirmat ca asa este legal, ca vom merge la cadstru si apoi ne vom intoarce la el pentru un contract de partaj de bunuri ( cu respectarea celor de mai sus).
Intreb deoarece imi este neclar: Nu se putea face de la inceput certificatul de mostenitor care sa respecte ceea ce s-a convenit intre frati??? Sau asa trebuie facut???
Va multumesc anticipat.
Răspuns la discuția cadastru gresit