Am o firma dizolvata prin ONRC pentru nedepunere bilanturi 3 ani consecutiv, a ajuns la lichidator si a intrat in procedura generala cu creditori finantele si altii, cum se inchide procedura daca firma nu are bunuri iar creantele sunt prescrise?
Sunt PFA- profesii liberale nu am contract de munca si vreau sa stiu cum se plateste CAS-ul(31,3%)la nivelul veniturilor brute realizate, la venitul net sau se poate cotiza la o suma minima?
si eu zic ca da, numai ca finantele zic ca nu atata timp cat facturile sunt ale persoanei fizice (curent, gaz) si nu ale firmei (SRL), de aceia vroiam temeiul legal d.p.d.v. fiscal. Oricum cred ca este o aiureala cu contractele de comodat, cel mai corect este contractul de inchiriere, nu, ce parere aveti?
As vrea sa stiu in ce masura se poate deduce TVA-ul si cheltuielile sunt deductibile la calculul impozitului pe profit pe firma in cazul in care spatiul in care functioneaza este folosit in baza unui contract de comodat cu asociatul(administratorul)? Este valabil un astfel de contract, se pot face reparatii si imbunatatiri la acest spatiu sau care ar fi o varianta mai buna?
Multumesc.