avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1328 soluții astăzi
Forum Activitate grete

Activitate grete

Buna ziua,
Sunt medic, ma aflu in plata indemnizatiei de crestere a copilului, pentru primul baietel, dar intre timp am nascut si al doilea copil.Pot beneficia de prima de nastere acordata de angajator si pentru cel de al doilea copil? CCM prevede ca poate beneficia tatal, daca mama nu este salariata.Eu sunt in acest moment angajata dar cu contractul de munca suspendat, sunt salariata sau nu? Cei de la resurse umane sunt in dilema:hm:, asa ca trece timpul si eu nu stiu unde sa depun cererea, la angajatorul meu sau la cel al sotului.Si ar mai fi o problema,cu noile diminuari de salarii la bugetari se mai acorda aceste prime?Exista un temei legal ca ele sa nu se mai acorde, pentru ca si in cazul primei de care am beneficiat pentru primul copil am avut mult de umblat#-o, multe cereri refuzate:O, audiente la directori:worthy: pentru ca in final sa primesc drept prima doar salariul meu mediu (nu salariul mediu pe unitate) si acela impozitat (mi s-a precizat ca asa au primit instiintare de la finante:pleasantry:).Si prima data mi-au fost de mare ajutor sfaturile primite de la dumneavoastra.Cu multumiri.