Salutare tuturor!
Astazi m-am confruntat pentru prima oara cu urmatoarea problema:
Am cumparat o autoutilitara in leasing. La timpul potrivit (acum doua saptamani), am primit de la vanzator Decizia pentru plata taxei de poluare. Am platit-o, am inmatriculat masina. Astazi primim de la banca creditoare o factura fiscala, care contine taxa de poluare + TVA, pe care ne someaza sa o platim. Intrebati de ce au emis aceasta f.f., mai ales dupa ce noi platisem taxa si inmatriculasem masina, ne-au raspuns ca asa e procedura, asa procedeaza cu toti clientii.
Pana mai ieri stiam ca taxa se plateste pe baza Deciziei emise de administratie, nu pe baza unei facturi, in plus si cu TVA, emisa de un tert.
Stiti daca este legala aceasta procedura? Si de ce aplica TVA la aceasta taxa? Noi refuzam plata acestei facturi, dar banca detine bilete la ordin in alb, semnate de noi (asa este procedura), pe care le poate introduce in banca.
Carui organ sa sesizez acest lucru?
Multumesc!
Multumesc pentru ajutor. Aceasta Anexa contine activitatea principala, cu codul CAEN vechi. De aceea trebuie depusa, impreuna cu Certificatul de inregistrare, pentru efectuarea modificarii. Noi suntem firma de constructii, activitatea noastra se desfasoara la terti, nu este necesara autorizarea decat de la ITM - protectia muncii.
O sa vad maine la Registru ce pot face. Numai bine tuturor!
Salutare tuturor!
Help! Am pierdut Anexa la Certificatul de inregistrare. Cea cu autorizatiile. Stiti daca imi primeste la Registru dosarul pentru actualizarea obiectului de activitate?:help::((
Buna seara! As dori sa stiu daca procedura privind exercitarea dreptului de preemptiune la vanzarea unui teren aflat in extravilan mai este in vigoare. Legea 54/1998 mai este in vigoare? si daca nu, ce act normativ o abroga?
Va multumesc!