avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 672 soluții astăzi
Forum Activitate Viorel Balica

Activitate Viorel Balica

4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Am gasit un tabel cu taxele ce trebuiesc plătite pt eliberarea adeverinte de vechime . Lista tarifelor percepute petenţilor pentru solicitări privind
eliberarea de acte din fondurile avute spre păstrare de SC IMPREST
SRL
Având în vedere Decizia nr.1 din 11.02.2014 a Consiliului Naţional de
Conducere al Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România şi avizul
Arhivelor Naţionale nr. ANB-1942-R din 13.02.2014 tarifele percepute sunt
următoarele:
Tipul serviciului Tarif
1. Eliberarea document original proprietatea
solicitantului existent în arhivă (cărţi de muncă,
acte de stare civilă, certificate, adeverinţe, diplome
şcolarizare etc.)
30 lei
2. Eliberare certificate sporuri:
a) pentru solicitări ce privesc cercetarea pe o
perioadă de 1-5 ani 125 lei
b) pentru solicitări ce privesc cercetarea pe o
perioadă de 6-10 ani 175 lei
c) pentru solicitări ce privesc cercetarea pe o
perioadă de peste 10 ani 225 lei
3. Eliberare certificate grupă de muncă:
a) pentru solicitări ce privesc cercetarea pe o
perioadă de 1-5 ani 80 lei
b) pentru solicitări ce privesc cercetarea pe o
perioadă de 6-10 ani 120 lei
c) pentru solicitări ce privesc cercetarea pe o
perioadă de peste 10 ani 160 lei
4. Eliberare certificate venituri (reconstituire carte
muncă):
a) pentru solicitări ce privesc cercetarea pe o
perioadă de 1-5 ani 140 lei
b) pentru solicitări ce privesc cercetarea pe o
perioadă de 6-10 ani 230 lei
c) pentru solicitări ce privesc cercetarea pe o
perioadă de peste 10 ani 300 lei
5. Activitatea de cercetare pentru eliberarea de
copii şi extrase de pe documentele deţinute, altele
decât certificate
8 lei/pagină
6. Activitatea de eliberare copii, extrase de pe
documente (xerografiere sau imprimare), altele
decât certificatele
2 lei/pagină
7. Taxe postale 10 lei
8. Taxe administrative 50 lei
9. Taxa de urgenţă * în 10 zile lucrătoare 150 lei
10. Taxa de urgenţă * în 3 zile lucrătoare 300 lei
* Termenul de rezolvare a cererilor este de 90 de zile lucrătoare.
** Nu toate tipurile de adeverinţe se pot rezolva în regim de urgenţă !!!
ATENŢIE!!! La preţurile de mai sus se adaugă TVA !
Administrator
Sorin Vasile HENDEA

Cristina Filimon a scris:

Da, de acord să perceapă o taxă, dar 3000 de lei? Este o sumă exorbitantă.. înțeleg că e piață libera, dar e mai mult decât pensia omului..

Pt eliberarea unei adeverinte de vechime în muncă, o societate care a preluat arhiva fostei întreprinderi la care am lucrat , imi cere o sumă de bani exorbitante, nejustificată după părerea mea . Sant la vârsta pensionarii si această societate nu face decât sa ma împiedice să depun dosarul pt pensie . Este legal cei ce fac acești profitori?
Mentionez ca societatea care deține arhiva este privată . La depunerea cererii de adeverință mi să cerut 10p lei pe care i-am plătit. La telefon miau comunicat ca detin documentele necesare eliberarii adeverinte dar trebuie să mai plătesc 500 lei .
Numai daca facturile au fost făcute pe numele asociației in urma unui acord între proprietar si asociatie pt ca acest proprietar devine delegat din partea asociației.
Moartea inițiativei. Mai bine lași să se dărîme tot sau cheltuiești banii tai si nu mai recuperezi nimic niciodată.
Treaba ca la noi .

ynocentta a scris:

Proprietarul in cauza are dreptul legal sa solicite recuperarea sumei in temeiul disp Cod civilr referitor la partea comuna de condominiu
Proprietarul in cauza are posibilitatea sa aduca document legal prin care sa ateste achizitie materiale pe numele asociatiei de proprietari prin delegat X


Ok . Acum vedem partea practica a problemei . Materialele au fost facturate pe numele celui care a finanțat lucrarea . Asociația refuză orce implicare pt ca , după ei , facturile trebuiau făcute pe numele asociației.
Nu luam in calcul mana de lucru oferită gratuit .
Președintele asociației spune că practic el nu poate obliga pe nimeni sa plateasca aceste cheltuieli . Și totuși lucrarea a fost făcută . Materialele au fost cumpărate în mod legal . Exista toate facturile . Ce se poate face ? Cine are dreptate si cine a gresit ?
Reparația părților comune ( burlanele de scurgere a apei pluviale ) făcute de un proprietar cu mijloace si fonduri proprii poate sa fie imputata celorlalți proprietari ca o contribuție la repararea si întreținerea părților comune din condominiu?
Situație imposibilă.
- ca sa fie publicat, anunțul in Monitorul Oficial trebuie să conțină NUMARUL SI SERIA cărții de munca .
- ca sa obții vechimea ai nevoie de monitorul oficial cu anunțul de pierderea cărții de munca . Cum se poate face ?
Multumesc pt răspunsul dv . Întrebări;
- solicitarea către un angajator sau al lichidatorului întreprinderii se poate face fără ANUNTUL IN MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, de pierderea carnetului de munca ?
- solicitarea se face in mod oficial de persoana interesată sau de un avocat?
- exista un formular anume pt aceasta solicitare ?
- daca in evidențele întreprinderii sau a celor care au preluat arhivele nu se gasesc datele cerute cum se procedează pt obținerea vechimii ?
Incercat . Numele meu nu este in baza lor de date
Am pierdut cartea de munca . Pt a putea să recuperez anii de vechime trebuie sa dau un anunț la Monitorul oficial al Romaniei . Pt ca anunțul sa fie publicat trebuie sa am seria si numarul cărții pierdute. Intreprinderile unde am lucrat nu mai sînt în activitate .
Dacă nu găsesc seria si numarul cărții de munca nu pot sa recuperez anii de vechime ?
Am perdut cartea de munca . Am lucrat la Schela de petrol Zemes si schela de petrol Modirzau . Pentru a recupera anii de vechime unde ar trebui să mă adresez ?