avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 571 soluții astăzi
Forum Activitate AlinaStefan85

Activitate AlinaStefan85

Daca am nevoie de copie dupa contractul de munca de la fostul angajator ce trebuie sa fac sa intru in posesia acestuia?
mi sa inchis cu art.31.contractul este pe perioada nedeterminata cu perioada de proba 90 zile
Am solicitat adev de salariat fiindu-mi necesara la doctor pt a mi se acorda medical pt problemele medicale pe care le am.Am fost sunata dupa ce am anuntat ca sunt in medical,spunandumi-se ca mi s-a inchis contractul si ca nu il intereseaza problemele mele.
Nu mi-a comunicat cu ce articol,dar cand i-am spus ca nu are dreptul fara preaviz m-a amenintat ca daca vrea il inchide disciplinar.


Avand un conflict ieri pe 16.01.23 cu angajatorul,acesta mi-a spus sa imi bag demisia,la care eu i-am raspuns sa imi spuna pentru care motiv sa dau demisia.Iarasi eu la randul meu avand continuitate a contractului de munca,care l-am incheiat cu dumnealui mi s-a comunicat ca am perioada de proba de 90 zile,la care eu am mers la spital pt medical in baza problemelor medicale pe care le am,la care l-am contactat spunandu-i ca am nevoie de adeverinta de salariat pt a mi se elibera medical,la care dumnealui mi-a spus ca nu imi da nici o adeverinta ca nu il intereseaza problemele mele.M-a sunat apoi spunandu-mi ca mi-a inchis contractul de munca fiind obligat sa imi acorde cele 20 de zile de preaviz prevazute in CIM
mi se poate inchide contractul de munca fara acordul meu.eu sunt in medical de azi 17.01.23 iar de la firma mi sa ca mi sa inchis contractul cu 16.01.23 desi eu am fost la munca.se poate asa ceva fara semnatura mea?
Nu am plecat si nici nu am lasat copilul.Doar ca mi-am schimbat domiciliu fara forme legale si stau cu copilul la alta adresa.