avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 868 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... mi se poate inchide contractul de munca fara acordul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

mi se poate inchide contractul de munca fara acordul meu? eu sunt ...

mi se poate inchide contractul de munca fara acordul meu.eu sunt in medical de azi 17.01.23 iar de la firma mi sa ca mi sa inchis contractul cu 16.01.23 desi eu am fost la munca.se poate asa ceva fara semnatura mea?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:31, 18 Ianuarie 2023
Bună ziua! eu vă întreb așa: știa angajatorul dumneavoastră că veți fii în concediu medical? fiindcă dacă știa că veți fii în concediu medical, nu avea dreptul să vă înceteze contractul individual de muncă. Dar făcând abstracție de aceasta, există în Codul muncii concedierea, care poate veni din partea angajatorului doar din motivele specificate în art 61. Și mă repet, dacă știa că veți fi în concediu medical este interzisă concedierea.
Cu ce articol v-a încetat c.i.m.,?
Avand un conflict ieri pe 16.01.23 cu angajatorul,acesta mi-a spus sa imi bag demisia,la care eu i-am raspuns sa imi spuna pentru care motiv sa dau demisia.Iarasi eu la randul meu avand continuitate a contractului de munca,care l-am incheiat cu dumnealui mi s-a comunicat ca am perioada de proba de 90 zile,la care eu am mers la spital pt medical in baza problemelor medicale pe care le am,la care l-am contactat spunandu-i ca am nevoie de adeverinta de salariat pt a mi se elibera medical,la care dumnealui mi-a spus ca nu imi da nici o adeverinta ca nu il intereseaza problemele mele.M-a sunat apoi spunandu-mi ca mi-a inchis contractul de munca fiind obligat sa imi acorde cele 20 de zile de preaviz prevazute in CIM
Ultima modificare: Marți, 17 Ianuarie 2023
AlinaStefan85, utilizator