Buna ziua! Am nevoie de o lamurire.Am inteles, ca mai nou,pt acordarea unui concediu medical ,s-a dat o lege care ne obliga sa platim intreruperile din ultimii 5 ani de activitate.
Eu am o intrerupere de 1 an si 4 luni avand in vedere situatia din ultimii 5 ani de activitate.Sunt insarcinata si ar tb sa nasc la sfarsitul lui saptembrie 2010. Acum sunt in somaj dar numai pana la 1 septembrie 2010 si ca sa ma incadrez, ar fi nevoie de o prelungire a somajului cu prenatalul. Pot beneficia de prenatal numai in cazul in care platesc la CAS lunile intrerupte??? Am inteles ca e o suma f mare si de asta sunt foarte alarmata, pt ca nu mi se pare corect sa se aiba in vedere pt calitatea de asigurat, situatia ultimilor 5 ani. Ar exista o alta solutie sa beneficiez de prenatal fara sa platesc din urma??? Presupun ca si prenatalul si postnatalul sunt tot concedii medicale si tb vizate la CAS. aSTEPT UN RASPUNS URGENT!!! VA MULTUMESC!!!
Buna ziua! Am cumparat un golf 3 euro 2 si pe 18 oct suntem programati la RAR. Dupa calculele noastre ar tb sa platim 439 euro. Daca s-a aprobat eliminarea taxei de poluare, tb sa mai platim aceasta taxa???? Astept raspuns urgent!!!
Draga mea, eu am mai lucrat 1 an si 7 luni si stiu contabilitate primara. Nu e prima data cand lucrez, insa am intrerupere pe carte 1 an de zile pt ca au existat niste probleme personale si dupa am tot cautat un loc de munca. Ce-i drept, locuri de munca unde se castiga 4 mil sunt mult!!!!
Dorinta mea este sa intru in invatamant, insa dupa ce o sa fac un copil, pt ca am 26 ani si ar cam fi cazul sa ma gandesc la acest lucru. Si daca tot am intrerupere pe carte si nu-mi gasesc un loc de munca, o sa-mi platesc singura cartea de munca indiferent daca obtin riscul maternal sau nu. Insa daca e posibil de ce sa nu profit de el!!!
Me dicul meu ginecolog ar fi de acord sa ma ajute .