avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 470 soluții astăzi
Forum Activitate jflorina

Activitate jflorina

Răspuns la discuția preluare asociatie de proprietari
Buna ziua ! Indraznesc si eu sa va rog, daca puteti si mai aveti, sa-mi trimiteti un model de proces verbal de predare-primire intre doua asociatii. Multumesc anticipat !
Multumesc foarte mult pentru raspuns si pentru promptitudine.
Buna ziua! Am o nelamurire daca ma poate cineva ajuta.
Conform Contractului Colctiv de munca Unic la Nivel National pe anii 2007-2010,
Art. 66:
(1) In cazul in care salariata se afla in concediul de maternitate, unitatea va compensa, pe o anumita perioada, diferenta dintre salariul de baza individual avut si indemnizatia legala la care are dreptul.
(2) Perioada pe durata careia se acorda compensarea va fi stabilita prin contractele colective de munca la nivel de unitate, dar nu mai putin de 6 saptamani..
(3) Diferentele de salarii vor fi acordate din fondul de salarii.
iar conform Art. 51
3) un salariu mediu pe unitate, platit de aceasta mamei, pentru nasterea fiecarui copil;

In urma acestor articole am solicitat printr-o cerere firmei la care lucrez aceste drepturi banesti iar drept raspuns mi s-a spus ( neoficial) ca nu este cazul firmei noastre sa la acorde deoarece exista un Contract Colectiv de munca la nivel de unitate in care nu se specifica asa ceva. Mentionez ca nu am vazut acest contract si nu l-am semnat. Este corect sa se aplice Contractul la nivel de unitate si nu cel de la Nivel National?
Cum ar fi corect si cum ar trebui sa procedez?
Va multumesc anticipat.
Buna ziua! Sper sa ma ajute cine cu niste informatii deoarece sunt la inceput de drum si am niste neclaritati.
Am o societate infiintata in 2006, neplatitoare de TVA, cu impozit pe profit , fara salariati si cu declaratie depusa la Finante de inactivitate. In septembrie 2008, am facut modificari in actul constitutiv, referitoare la schimbarea sediului social si transformarea din asociat unic, in 2 asociati. Pana in acest moment am depus la Finante declaratia 100 pe zero si declaratia pe proprie raspundere ca nu am activitate ( in loc de bilant). In luna octombrie 2008 vreau sa dau drumul la activitate.
Intrebarile mele sunt:
1. Cum ar trebui sa procedez cu cheltuielie de constituire din 2006 ( nu le-am inregistrat in contabilitate pana acum neavand activitate) . Le pot inregistra acum , o data cu inceperea activitatii, astfel incat sa le pot amortiza in timp?
2. Cheltuielile efectuate la Registrul comertului , in 2008, pentru modificarile survenite in actul constitutiv, le inregsitrez ca si cheltuieli de constituire si le amortizez, sau le inregistrez ca si cheltuieli cu taxe...
Trebuie intocmita balanta pentru aceste cheltuieli in luna in care s-au efectuat sau le pot inregistra in luna in care incep activitatea?
Sper sa aveti rabdarea suficienta pentru a-mi raspunde. Va multumesc.