Buna!
Poate are cineva baremul din 2007, as vrea sa stiu ce subiecte au fost, si cum arata raspunsul.
Dar in legatura cu subiecte, care a fost procedura?
am 2 imobile cumparate pe firma , cand am platit taxa pe cladire din 31 septembrie 2008, mi s-a spus ca trebuie sa fac evaluarea imobililor pentru taxele de anul viitor, altfel voi plati 10% di valoarea imobilului, intrebarea este cum se procedeaza , ce trebuie sa faca evaluatorul ,face evaluarea din balanta din 2007 , trebuie sa vina sa faca fotografii sau cum? care este procedura? va multumecs anticipat tuturor
am nevoie de ajutor,
in ianuarie 2005 societatea a cumparat 3 apartamente, care sunt din 1974, acum dorim sa le vindem , intrebarea este se plateste tva la vanzare catre persoana fizica, sau e mai bine sa se treaca imobilele pe persoana fizica ( si aici cum e mai bine sa se faca vanzarea de pe persoana juridica catre persoana fizica prin notariat sau sa se lichideze firma si sa treaca imobilele catre asociat unic)?
Am fost la angajator in data de 14/10/2008 am cerut sa mi se comunice motivul, dece nu mi-au primit la munca, am nr. de inregistrare, astazi am depus la ITM sesizare, trebuia sa fac toate demersurile din prima zi, am asteptat 10 a lunii sa mi iau salariu pe septembrie, conducerea a incercat sa solutioneze conflictul pe calea amiabila, prin oferirea unui salariu, pe care oricum il primesc, fiindca sunt in preaviz. Puteam sa actionez doar incepand cu 10/10.
Astazi am vorbit cu ei, mi-au spus sa astept decizia.
O sa va informez cu cea ce urmeaza, sper sa n-am surpriza neplacuta-concediere pe motive disciplinare.